  • 1. Data: 2010-06-10 08:32:19
    Temat: Najtańsze alkomaty z allegro.
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Wiadomo, czasem sie zdarzy jakaś impreza gdzie sie pije.
    Następnego dnia trzeba gdzieś jechać, więc przydałby sie alkomat, żeby
    sprawdzić czy juz można.
    teraz pytanie czy te najtańsze alkomaty z allegro do 50 zł są coś w ogóle
    warte?
    Sprawdzą się jako taki domowy tester?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-10 08:46:26
    Temat: Re: Najtańsze alkomaty z allegro.
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 10 Cze, 08:32, "G" <g...@g...pl> wrote:
    > Wiadomo, czasem sie zdarzy jaka impreza gdzie sie pije.
    > Nast pnego dnia trzeba gdzie jecha , wi c przyda by sie alkomat, eby
    > sprawdzi czy juz mo na.
    > teraz pytanie czy te najta sze alkomaty z allegro do 50 z s co w og le
    > warte?
    > Sprawdz si jako taki domowy tester?
    > pozdrawiam

    Z czego ja slyszalem potrafia miec okrutny błąd. Traktowałbym raczej
    jako zero-jeden. Jak pokazalby zero to bym pojechal, ale jak 0,15
    (promila) to juz chyba nie, bo podobno to moze byc i 0,50 u takich
    chinskich smieci.
    Opinie zalyszane.

  • 3. Data: 2010-06-10 08:51:28
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > jako zero-jeden. Jak pokazalby zero to bym pojechal, ale jak 0,15
    > (promila) to juz chyba nie, bo podobno to moze byc i 0,50 u takich

    bawiliśmy sie u znajomej na urodzinach takim za 79zl.) Była jedna
    kolezanka ktorej za kazdym razem pokazywał 0-0.05 chociaz dla ubawu
    potem piła bez ograniczeń :) Po kilku godzianach i kilku wielkich
    drinkach ciągle pokazywał 0 lub 0.05 :)
    U innych wskazania czasem przypominały rzeczywistość ale bywa tak że
    przy jednym pomiarze masz np 1.2 a mierzysz po minucie i masz juz
    tylko 0.7 tak wiec ta zabawka nadaje sie bardziej do kosza niż do
    wiarygodnego pomiaru.

  • 4. Data: 2010-06-10 09:05:53
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Potwierdzam.
    Kiedy kupiłem taki, to postanowiłem go wypróbować. Na przyjęciu w ciągu
    trzech godzin wypiłem dwa kieliszki wódki i trzy lampki wina. W międzyczasie
    dokonywałem pomiarów i rzeczywiście wskazania rosły. Po zakończeniu imprezy
    po dwóch godzinach abstynencji wskazywało mi już zero..

  • 5. Data: 2010-06-10 09:17:22
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    G wrote:
> [...]
    > sprawdzić czy juz można.
    > teraz pytanie czy te najtańsze alkomaty z allegro do 50 zł są coś w

    nie kupowac, to gowno - te elektroniczne, moze jakies chemiczne by daly rade?
    Ja mam doswiadczenie z takim elektronicznym, z LCD i w ogole full bajer ale to
    ZABAWKA i po pewnym czasie w ogole przestalo cokolwiek pokazywac, nawet na
    butelka wodki.

    Rzad powinien zabrnic importu takich smieci do Polski, nie dosc ze smiec to
    jeszcze moze wprowadzac ludzi w fatalny w skutkach blad.

  • 6. Data: 2010-06-10 09:38:36
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-06-10 08:32, G pisze:
> [...]
    > sprawdzić czy juz można.
    > teraz pytanie czy te najtańsze alkomaty z allegro do 50 zł są coś w

    Raczej zabawka. Zawsze pokazuje mi zielone światełko :) Choc gdy raz po
    grubszej imprezie pokazał czerwone, to aż się przestraszyłem i tylko w
    takich kategoriach powinien być używany. Czyli - zielone - nie wiemy
    nic, czerwone - nie jedziemy.

  • 7. Data: 2010-06-10 09:46:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

> [...]

    przy jednym pomiarze masz np 1.2 a mierzysz po minucie i masz juz
    tylko 0.7 tak wiec ta zabawka nadaje sie bardziej do kosza niż do
    Nie chcę mówić że to nie jest gówno ale jak kilka osób ciągle dmucha do
    jednej rurki, plując do tego (bez urazy, to normalne) to jak to ma normalnie
    działać?

  • 8. Data: 2010-06-10 10:13:47
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > przy jednym pomiarze masz np 1.2 a mierzysz po minucie i masz juz
    > tylko 0.7 tak wiec ta zabawka nadaje sie bardziej do kosza niż do

    Bo oczywiscie nikt nie czyta instrukcji... po wypiciu nalezy odczekac kilka
    minut. Jesli zrobisz pomiar zaraz po lyknieciu "setki" mozesz taka zabawke
    wyrzucic do smieci - czujnik dostaje w tylek.

    Ja mam taki:

    http://www.allegro.pl/item1057891735_alkomat_al_6000
    black_100ust_12miesiecy_kalibrcji.html

    Kupowany za czasow kiedy kosztowal ok 500 zl. Na poczatku testowany
    rownolegle z jednorazowymi testami i mam do niego pelne zaufanie. Aczkolwiek
    wsiadam za kierownice tylko wtedy kiedy pokaze 0.00

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-06-10 10:18:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie chcę mówić że to nie jest gówno ale jak kilka osób ciągle dmucha do
    > jednej rurki, plując do tego (bez urazy, to normalne) to jak to ma
    > normalnie działać?

    dokladnie a poza tym to strasznie przeokrutny badziew....
    nikt tego nie kalibruje w chinach przeciez.

    niestety trzeba wydac pare stow na cos co bylo chociaz w chinach
    legalizowane

  • 10. Data: 2010-06-10 10:18:23
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]

    kolezanka ktorej za kazdym razem pokazywał 0-0.05 chociaz dla ubawu
    potem piła bez ograniczeń :) Po kilku godzianach i kilku wielkich

    bo go rozkalibrowaliście albo po prostu zepsuliście.
    mam alko za 300pln i jak byk w instrukcji stoi że pierwszy pomiar
    najwcześniej po 20min od spożycia (i żeby też nie palić w tym czasie)
    tak czy siak trzeba pilnować kalibracji (co pół roku) w innym przypadku
    faktycznie można sie przejechać

    pzdr
    Piotr