    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Najmniejsza lustrzanka APS-C
    Date: Thu, 21 Mar 2013 16:23:01 +0100

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Sony - to piękne logo na telewizorach trzydzieści lat temu... Ludzie
    > potrafili z tą odlepiającą się folijką na kineskopie, z kropkami w
    > kształcie ''S'' całe dekady oglądać telewizję. Zostali uwarunkowani :)

    ROTFL, dobre :-) Przypomniałem sobie, ze rzeczywiście u niektórych ta folia
    na telewizorze była jeszcze długo po zakupie.

    Choć po prawdzie w swoim czasie cylindryczny trinitron w porównaniu do
    poduszkowych baniek to był jednak postęp w jakości, więc to nie tylko marka
    decydowała o zakupie. Ale tak to było dawno temu skoro komuś zostało do
    teraz to musiał się długo na tę naklejkę gapić.

    Pozdrawiam
    Ergie