  • Data: 2013-03-22 18:07:11
    Temat: Re: Najmniejsza lustrzanka APS-C
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    [...]
    > Dostrzegasz różnicę miedzy dygresją informacyjną
    > A: "problem nie występuje w aparatach bez ruchomego lustra jak np. XXX
    > i YYY)
    > a snuciem hipotez:
    > B: "Należy przypuszczać, że jakieś niedoskonałości tego systemu
    > zapobiegły jednak szerszemu jego rozpowszechnieniu."
    >
    > Pisanie "nie wiem o co chodzi ale na pewno coś było nie tak" świadczy
    > negatywnie o poziomie autora skoro nie miał wiedzy w jakimś temacie a
    > googla nie było pod ręką to po co w ogóle taka wstawka? Wystarczyło
> [...]

    Ja tu wciąż nie widzę niczego kryminalnego.

    To jest ogólna, ale bardzo często zgodna z rzeczywistością
    obserwacja, iż jeśli jakieś rozwiązanie techniczne nie zyskuje na
    popularności (czy wręcz już zeszło z rynku - nie wiem jak to wyglądało w
    chwili pisania), to znaczy, że owo rozwiązanie miało zapewne jakiś
    mankament, choćby i niezauważalny na pierwszy rzut oka, ale który
    zadecydował o jego porażce.

    I faktycznie, w roku 1971 Googla nie było pod ręką. Łatwo rzucasz
    oskarżenia, a ja nie mam interesu, żeby jeszcze dłużej bronić tej
    opinii - nie przekonałeś mnie, więc chyba pozostaniemy przy swoich
    zdaniach.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]