  • Data: 2013-03-22 12:44:30
    Temat: Re: Najmniejsza lustrzanka APS-C
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" napisał w wiadomości grup

    > To z pewnością - lata 70. ubiegłego tysiąclecia, a on wciąż jeszcze
    > nie potrafi skorzystać z Gugla... :))

    Co ma google do rzeczy? Facet nie rozumiem podstawowej wady pomysłu o którym
    pisze i gdyba coś o tajemniczych "jakichś okolicznościach". Myślisz że ta
    wada byłą wtedy utajniona i dopiero google ją upublicznił?

    > Myślę, że drugim problemem (i kto wie, czy nie ważniejszym) było
    > brudzenie się owego lustra. Tym bardziej, że ze względu na konieczność
    > przesuwu wymiennych błon kurz + elektrostatyka pracowały także od
    > drugiej strony.

    Nie sądzę. Pomiędzy filmem a lustrem była jeszcze migawka (zamknięta w
    momencie wymiany filmu). Nigdy takiego aparatu nie miałem w rękach i znam go
    tylko ze wspomnień innych fotografów, ale nikt się nie skarżył na brudzenie
    się tego lustra.

    > Jakie to ma znaczenie, skoro i tak "leczył" ww. problem drgań
    > aparatu?

    Podawanie go jako rozwiązania problemu poruszeń od lustra świadczy o
    ignorancji piszącego.

    Pozdrawiam
    Ergie