    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
    Date: Wed, 10 Oct 2012 21:13:34 +0200

    Dnia 10-10-2012 o 20:33 KJ napisał na pl.comp.pecet:

    > ano stąd
    > http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Celero
    n+877+%40+1.40GHz
    > http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Pentiu
    m+B950+%40+2.10GHz

    Znaczy, że 1893 punkty to mniej niż 1412 i 540 miejsce w rankingu jest
    dalej
    niż 696 ?

    > chyba czasy kiedy wydajność zależała głownie od częstotliwości dawno
    > minęły

    Może i minęły, ale nie w stosunku do procesorów z jednej rodziny.

    > co do sedna to napisałem co chce: najlepszy netbook za 1200zł MAX

    No i tu jest problem. Najlepszy dla Ciebie nie musi być najlepszy dla kogoś
    innego. Jaki to jest (według Ciebie) najlepszy netbook? Gdyby był takowy
    jeden, to nikt nie kupowałby innych :) Dla mnie na przykład najlepszym był
    Acer Aspire ONE 722. AMD C60, 4GB RAM. Kupiłem go w zeszłym roku za 1100zł
    bez Windowsa. Córka jest bardzo zadowolona.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail