    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: PK <P...@n...pl>
    Subject: Re: Najlepszy netbook do 1200zł na dzisiaj?
    Date: 07 Oct 2012 15:33:43 GMT

    On 2012-10-07, KJ <K...@w...pl> wrote:
    > coś za coś albo małe slim przenośne albo duże i ciężkie

    Nie do końca, ale przy Twoim budżecie rzeczywiście tak.

    > już wybrałem, czekam na pojawienie się tego acera 756 w lokalnym sklepie
    > abym mógł obejrzeć, może do 2 tygodni inni producenci wypuszczą na typ
    > procku swoje netbooki (MSI ASUS)

    Ten procesor ma już ze 4 miesiące, a o Acer 756 czytałem w lipcu.
    Wiem o jeszcze jednym laptopie z tym CPU (Lenovo 131e). Oczywiście
    mogłem coś przegapić. Generalnie wniosek jest taki, że przez najbliższe
    2 tygodnie pewnie nic nowego nie wyskoczy (a jak wyskoczy, to do sklepów
    trafi przed wigilią... i to jest racjonalny wariant).

    Nie mniej widać wyraźnie, że producenci nie rzucili się na ten
    procesor. Chyba po prostu nie ma już popytu na tak krótko
    trzymające na baterii laptopy, które jednocześnie nie nadają się do
    dłuższej pracy przy biurku.

    pozdrawiam,
    PK