  • Data: 2014-01-10 13:37:49
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" lao9bj$110$...@n...news.atman.pl

    > Fajna cena ale poza tym to bym uważał na WD, mają kiepską jakość złącz USB i często
    na to wracają.

    Twoja firma także handluje dyskami WD?

    USB w ogóle są słabe -- pod każdym względem są słabe.

    -=-

    Świat Gatesa umiera -- być może i USB wymrze.

    -=-

    Fajne (ale drogie na razie) są dyski z WiFi.
    Byłoby lepiej, gdyby miały akumulatory. WiFi
    na małych odległościach (kilku metrów) sięga
    dziś szybkości powolnych dysków twardych
    -- dopiero te szybkości mogą być brane
    pod uwagę do tych zastosowań, a przeca
    takie WiFi w smartofny czy laptopy nie
    są montowane. :) 300 Mb/s to w istocie
    10 MB/s -- o rząd wielkości za mało.

    -=-

    Jak już mnie to wszystko osłabi do końca, ;)
    nie kupię teraz żadnego dysku, ale zreanimuję
    padający :) i zaczekam na lepsze czasy, czyli
    na niższe ceny. ;)

    -=-

    Poraża mnie poziom sprzedawców:

    -- nie odczuje pan różnicy między 7200 i 5400
    -- szybko będzie zużywała się bateria od 7200
    -- 7200 są bardzo głośne
    -- 7200 da przyspieszenie tylko w dużych plikach

    A ja mam dwa 7200 i nie są głośne, nie są
    energożerne, są ewidentnie szybsze niż 5400...

    Mnie tak naprawdę interesuje tylko cena...
    [i długość gwarancji -- której nie będę egzekwował]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'