  • Data: 2014-01-10 15:46:54
    Temat: Re: Najlepszy HDD 2.5" wewnętrzny SATA 1 TB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" laovk1$okg$...@n...news.atman.pl

    > Ale ty jesteś tępy ... sorry .. bez komentarza .. nawety nie potrafisz zrozumić co
    ktoś pisze.

    To może naostrz mnie. :)

    > Cena parę miuesięcy temu była ok 3-4 razy niższa niż teraz ... teraz rozumiesz ??

    Teraz tak. A skąd ta podwyżka?

    > SATA ... :)

    I nie odczuwasz różnicy między jakim dyskiem a jakim?
    (chodzi mi o konkretne modele)

    > Nie ma już takiej firmy jak OCZ.

    A produkowała magnetyczne dyski?

    Strona WWW jest.

    > To weż WD Black bez kieszeni, chyba najmniej awaryjne do tego wydajne i mające
    długą gwarancję (60 miesięcy)

    Podaj dokładną nazwę modelu.

    > J/w choć żaden producent nie daje gwarancji 100% działania.

    > A co to ma wspólnego z dyskiem ?

    To, że nie zdążyłem zbakapować dysku. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'