  • Data: 2012-05-18 21:30:30
    Temat: Re: Najlepsze auto na świecie za.... (Ranking)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A z jakim silnikiem ?

    no jak to jakim? ostatni mohikanin - 1.6, 8V, 75KM, nie do zajechania, ja w
    tej chwili mam >263kkm, jeżdżę na syntetyku, którego dolewam między
    wymianami co 15kkm ok 0,5L,
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/178692.html
    nie widzę następcy, który miałby tak niskie koszty jeżeli chodzi o serwis,
    naprawy, ostatnio uszczelniali mi tył silnika (simering), wyjęli sprzęgło,
    sądziłem, że będzie do wymiany, mechanicy powiedzieli, że nie ma co
    wymieniać dobrego (jest oryginał) na nowe, poza tym robię obsługę jak w
    książce napisali, zmieniam hamulce, tłumiki, z rzadka coś w zawieszeniu... i
    nic, no nic się nie chce zepsuć ;-)

    > Bo jezdzilem jedna kawalek ... miala cos skopane w zawieszeniu, nie wiem -
    > wszystkie czy ta sztuka,

    nie wiem czy mówimy o tym samym, typowe przy większych przebiegach - stuki
    przekładni kierowniczej lub kolumny przy małych prędkościach na dużych
    dziurach, niesłyszalne przy "normalnej" jeździe nawet po kiepskich drogach,

    > no i silnik 1.6 powyzej 120 robil sie glosny.

    to typowe, słabe wygłuszenie, słaby silnik więc krótka skrzynia i
    konieczność kręcenia go wysoko,
    do jazdy po autostradach zdecydowanie 1.8-16V 115KM, 2.0-16V 136KM, 2.0T
    190-200KM,

    > Nie, to zdecydowanie nie jest najlepsze auto :-)

    no pewnie, że nie jest :-)

    brat