  • 51. Data: 2010-09-07 18:48:57
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-06 22:17, Szuwaks pisze:

    > Drogi internetowy Kolego,
    > Zgadzam się z Tobą, że może Cię nieszczególnie interesować kto wozi
    > czyje logo i gdzie.
    > Ale, jeśli mogę zapytać, jak zajedzie Ci drogę jakiś gość w samochodzie,
    > na którym widnieje logo Hondy to wyślesz list protestacyjny do jej
    > siedziby w Japonii?

    A nie powinienem? A jak logo Fiata to do Berlusconieg napiszę.
    Drogi internetowy Kolego, jest pewna granica absurdu po za którą nie
    podejmuję się dyskusji.

    > Byłem dziś w warszawskim Hiltonie.
    > I podpytałem jakie mają znakowanie na służbowych samochodach.
    > Otóż na osobowych nie mają żadnych znaków.
    > Jedynie Hiltonem jest oznakowany jakiś jeden pickup.
    >
    > W swym zacietrzewieniu nie przemyślałeś sprawy.
    > Podjedź do Hiltona, pogadaj z ludźmi.
    >
    > Jeśli nic Cię niespecjalnie interesuje, to odpuść sobie pisanie pism, bo
    > nic one nie osiągną.

    Jeżeli ktoś jeździ samochodem z kogutem Hiltona na dachu bez wiedzy tego
    hotelu to mój list też powinien ich zainteresować. Jeżeli jeździ bo
    podpisał taką umowę z Hotelem Hilton to informacja o jego zachowaniu
    powinna ich szczególnie interesować. Mówię przez analogię do siebie.
    Mnie interesuje co i jak robi mój podwykonawca lub firma outsourcingowa.
    Jak przez pryzmat podwykonawców jest postrzegana moja firma.

    W zawiązku z tym że Hotel Hilton nie raczył napisać ani jednego zdania w
    odpowiedzi na mój list, a ja nie mam ochoty ani czasu ciągać się z nimi
    po sądach, po odczekaniu tygodnia opublikowałem list w sieci. Byłbym
    usatysfakcjonowany gdybym otrzymał z hotelu informację że jest to
    podwykonawca i zwrócą uwagę na jego zachowanie.

    Poza tym jak napisał Jacot napisanie tego listu i późniejsze
    opublikowanie go oczyściło mnie, taka forma katharsis. Inny poszedł by
    na jogę, pojeździł po lesie, ja musiałem się podzielić wrażeniami i
    opinią o Hotelu Hilton Warszawa.

    --
    Olek

  • 52. Data: 2010-09-07 19:28:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-07 20:48, Olek Kwaśniewski pisze:

> [...]
    > opublikowanie go oczyściło mnie, taka forma katharsis. Inny poszedł by
    > na jogę, pojeździł po lesie, ja musiałem się podzielić wrażeniami i

    Ze swojej strony moge Ci obiecac ze, w rama poparcia, nigdy w zyciu nie
    przenocuje w Hiltonie a gdy Paris Hilton wpadnie do mnie na seks to ja
    psami poszczuje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 53. Data: 2010-09-07 19:39:22
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > W zawiązku z tym że Hotel Hilton nie raczył napisać ani jednego zdania w
    > odpowiedzi na mój list, a ja nie mam ochoty ani czasu ciągać się z nimi po
    > sądach, po odczekaniu tygodnia opublikowałem list w sieci.

    Po tygodniu? Zartujesz, prawda? Przeciez oni nawet nie zdazyli koperty
    otworzyc.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 54. Data: 2010-09-07 19:50:14
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-07 21:28, Kuczu pisze:
    > Ze swojej strony moge Ci obiecac ze, w rama poparcia, nigdy w zyciu nie
    > przenocuje w Hiltonie a gdy Paris Hilton wpadnie do mnie na seks to ja
    > psami poszczuje.

    I takiej postawy oczekiwałem ;)

    --
    Olek

  • 55. Data: 2010-09-07 19:52:39
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-07 21:39, Ivam pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Po tygodniu? Zartujesz, prawda? Przeciez oni nawet nie zdazyli koperty

    hm... od czego tu zacząć ... są bity, mogą przyjąć wartości 0 lub 1, 8
    bitów to ...

    to był list elektroniczny

    --
    Olek

  • 56. Data: 2010-09-07 19:59:26
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > katharsis. Inny poszedł by na jogę, pojeździł po lesie, ja
    > musiałem się podzielić wrażeniami i opinią o Hotelu Hilton

    Twoje katharsis i oczyszczenie siebie okazuje się bytem
    wirtualnym.
    Powrzeszczałeś w sieci i nic poza tym nie potrafisz zrobić.
    Zastanawiające jest to wirtualne oczyszczenie.
    Dałeś się opluć i wirtualnie się oczyściłeś, tak?
    Podzieliłeś się pismem i opinią, na którą nikt Ci nie
    odpowiedział.

    Następnym razem, jak będziesz lawirował pomiędzy samochodami
    w korku, nie sygnalizując co robisz (rękami lub światełkami)
    i ktoś wyjdzie z samochodu i da Ci w pysk, to napisz do
    Czerwonego Krzyża oraz premiera i prezydenta.

    Być może kiedyś ktoś C odpowie, że raczej powinieneś
    skorzystać z komunikacji miejskiej.

    Życzę Ci wszystkiego dobrego.

    Szuwaks

  • 57. Data: 2010-09-07 20:19:55
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > hm... od czego tu zacząć ... są bity, mogą przyjąć wartości 0 lub 1, 8
    > bitów to ...
    >
    > to był list elektroniczny

    Ty takie powazne pismo elektronicznie i chcesz byc brany na powaznie?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 58. Data: 2010-09-07 20:30:05
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-07 21:59, Szuwaks pisze:
> [...]
    > prezydenta.
    >
    > Być może kiedyś ktoś C odpowie, że raczej powinieneś skorzystać z

    plonk

  • 59. Data: 2010-09-07 22:22:27
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:

    >Następnym razem, jak będziesz lawirował pomiędzy samochodami
    >w korku, nie sygnalizując co robisz (rękami lub światełkami)

    Czlowiek z czerwona choragiewka z przodu, to jest trendi.
    Bylo mu urwac te jebione drzwi w ch...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10