  • 61. Data: 2010-09-08 09:57:59
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Szuwaks pisze:
    > Twoje katharsis i oczyszczenie siebie okazuje się bytem wirtualnym.
    > Powrzeszczałeś w sieci i nic poza tym nie potrafisz zrobić.

    hmm.. ciekawe, przecież napisal do Hiltona, a potem w sieci. nic
    powiadasz? Ty byś jebnął gościu z liścia? "Keyboard warrior -:)))"

    > Następnym razem, jak będziesz lawirował pomiędzy samochodami w korku,
    > nie sygnalizując co robisz (rękami lub światełkami)

    hipokryta.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 62. Data: 2010-09-08 10:10:52
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i67mn8$99a$1@news.onet.pl...
    > hmm.. ciekawe, przecież napisal do Hiltona, a potem w
    > sieci. nic powiadasz? Ty byś jebnął gościu z liścia?
    > "Keyboard warrior -:)))"

    Wiesz, mnie stać było na to, by zajrzeć do Hiltona i
    potwierdzić swoje podejrzenie o to, że nie mają oznakowanych
    samochodów służbowych poza jakimś jednym pickupem.
    Kolega Olek K. tylko zapienił się, że nikt mu nie odpisał
    :))
    Skutek? Dostał radę jak to należy zrobić i gdzie się
    skarżyć, a oddał plonka.
    Może tak też się zachowuje na ulicy i dlatego został
    zbluzgany?

    Bo dlaczego?
    :)

    Szuwaks

  • 63. Data: 2010-09-08 10:18:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Szuwaks pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bo dlaczego?

    bo jeździsz w korku kanionem i machasz rekami jak tylko cien lusterka
    chce zapadac na sasiedni pas, zapewne.

  • 64. Data: 2010-09-08 15:12:30
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i67nso$99a$2@news.onet.pl...

    > bo jeździsz w korku kanionem i machasz rekami jak tylko
    > cien lusterka chce zapadac na sasiedni pas, zapewne.

    A jednak pewności nie masz (piszesz "zapewne") i dobrze, bo
    się mocno mylisz. -:)
    Ciupasem więc odszczekaj tego hipokrytę. :)
    Mimo tego, iż uważam przeciskanie się pomiędzy samochodami
    za co najmniej śmieszne, nie utrudniam życia motobajkolubom.
    Wręcz często dostarczają mi niezłej rozrywki :)))

    Szuwaks

  • 65. Data: 2010-09-08 16:07:38
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" słyszy "pomidor" i już ryczy ze śmiechu:

    > Mimo tego, iż uważam przeciskanie się pomiędzy samochodami za co najmniej
    > śmieszne

    Kurde, ja to mam przesrane. Żeby sie uśmiać muszę pójść na jakiś kabaret,
    tudzież Larry'ego Davida na youtube pooglądać. Zawsze zazdrościłem
    osobnikom, którym do śmiechu wystarczy widok sera;-)

    > Wręcz często dostarczają mi niezłej rozrywki :)))

    Niech zgadne - jak się gość wypierd...li na mopliku? Zahaczy o lusterko?

    Zdroofka Johnny

  • 66. Data: 2010-09-08 16:34:58
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kurde, ja to mam przesrane. Żeby sie uśmiać muszę pójść na
    > jakiś kabaret, tudzież Larry'ego Davida na youtube
    > pooglądać. Zawsze zazdrościłem osobnikom, którym do
    > śmiechu wystarczy widok sera;-)

    Jeśli motocyklistów określić mianem sera, to czemu nie :))

    > Niech zgadne - jak się gość wypierd...li na mopliku?
    > Zahaczy o lusterko?

    Jeśli to robi, to nie powinien wsiadać na motocykl.
    Po huk się wciska tam, gdzie się nie mieści?
    A zanim się wypierdaczy to niech załączy tryb myślenia.

    Szuwaks

  • 67. Data: 2010-09-08 19:24:35
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 8 Wrz, 17:12, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wiadomościnews:i67nso$99a$2@news.onet.pl...

    > A jednak pewności nie masz (piszesz "zapewne") i dobrze, bo

    cóż. jeździsz tez pewnie zgodnie z ograniczeniami. cóż, każdego
    szkoda.

    > Ciupasem więc odszczekaj tego hipokrytę. :)

    nie wierze w aniołki

    > Mimo tego, iż uważam przeciskanie się pomiędzy samochodami
    > za co najmniej śmieszne, nie utrudniam życia motobajkolubom.
    > Wręcz często dostarczają mi niezłej rozrywki :)))

    tez preferuje czilaut.

    - gildor

  • 68. Data: 2010-09-08 19:39:03
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "gildor" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > bo
    > się mocno mylisz. -:)
    cóż. jeździsz tez pewnie zgodnie z ograniczeniami. cóż,
    ===

    W korkach? Bo o tym była mowa.
    Nawet poniżej. -:)

    > Ciupasem więc odszczekaj tego hipokrytę. :)
    nie wierze w aniołki
    =====

    Twoja tak zwana broszka.

> [...]
    > za co najmniej śmieszne, nie utrudniam życia
    > motobajkolubom.
    > Wręcz często dostarczają mi niezłej rozrywki :)))
    ====

    Świetnie. -:)

    Szuwaks

  • 69. Data: 2010-09-08 19:40:12
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, mnie stać było na to, by zajrzeć do Hiltona i potwierdzić swoje
    > podejrzenie o to, że nie mają oznakowanych samochodów służbowych poza
    > jakimś jednym pickupem.

    No i tu sie mylisz. Pol godziny temu przejezdzalem obok Hiltona i na
    podjezdzie stal ciemny mercedes z malym kogutem na dachu a na nim logo i
    nazwa hotelu.

    Pozdr. Robert T.

  • 70. Data: 2010-09-08 19:45:10
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No i tu sie mylisz. Pol godziny temu przejezdzalem obok Hiltona i na
    > podjezdzie stal ciemny mercedes z malym kogutem na dachu a na nim logo i
    > nazwa hotelu.
    >
    > Pozdr. Robert T.

    Tak samo oznakowane samochody ma rowniez Marriott.

    Pozdr. Robert T.