  • 41. Data: 2010-09-06 11:52:00
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >i co ma zrobić motorower, skoro wolno mu jechać 40 drogą gdzie jest 90?
    >przyjąć mandat za utrudnianie ruchu bo jedzie? to nie jest właściwy
    >paragraf na ostrożną jazdę, Mariusz.

    Dobre pytanie. I mówię to całkiem serio.
    W końcu dla rowerzystów jest ten, tak swoją szosą, to strasznie durny,
    przepis o konieczności zjechania, albo nawet zatrzymania się, żeby
    ułatwić wyprzedzanie(sic!).

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 42. Data: 2010-09-06 11:53:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 06 Sep 2010 13:03:45 +0200, osobnik zwany gildor
    > wystukał:
    >
    > a gdzie jest napisane, że nie może? paragraf poproszę

    nie ładnie tak odpowiadać pytaniem na pytanie. mama Ci nie mówiła? poza
    tym, jak Cie ironia w zadek kopnie, to ją zauważysz?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 43. Data: 2010-09-06 11:54:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > W końcu dla rowerzystów jest ten, tak swoją szosą, to strasznie durny,
    > przepis o konieczności zjechania, albo nawet zatrzymania się, żeby

    poważnie? nawet nie wiedziałem.

  • 44. Data: 2010-09-06 12:09:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >poważnie? nawet nie wiedziałem.

    Art.24 ust.6
    "6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania
    i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. Kierujący pojazdem
    wolnobieżnym, ciągnikiem rolniczym lub pojazdem bez silnika jest
    obowiązany zjechać jak najbardziej na prawo i - w razie potrzeby -
    zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."
    Ktoś miał pomysł na użyteczny przepis, ale tak go spaprał w praktyce, że
    strach.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 45. Data: 2010-09-06 12:21:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."
    > Ktoś miał pomysł na użyteczny przepis, ale tak go spaprał w praktyce, że

    wiesz, szukając powyższego natrafiłem na fakt, ze rowerzysta, pojazd
    konny, a nawet _motorowerzysta_ maja obowiązek poruszania się POBOCZEM.
    czad. o ile ono nadaje sie do tego oczywiście.

    Art 16
    5. Kierujący pojazdem zaprzęgowym, rowerem, _motorowerem_, wózkiem
    ręcznym oraz osoba prowadząca pojazd napędzany silnikiem są obowiązani
    poruszać się po poboczu, chyba że nie nadaje się ono do jazdy lub ruch
    pojazdu utrudniałby ruch pieszych.

  • 46. Data: 2010-09-06 12:24:14
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-06 12:37, AZ pisze:

    > * opony drogie, paliwo podrożało, samochód się zużywa, a za
    > taksówkę na giełdzie można dostać mniej niż za zwykły osobowy
    > (kiedyś taksówki miały specjalne numery rejestracyjne)

    Pamietam, tablice byly zawsze " WGT " - warszawski gang taksowkarzy :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 47. Data: 2010-09-06 13:35:24
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Określenie cierpiarz odnosiło się
    > zazwyczaj do prywaciarza, tych państwowych nazywano bowiem
    > określeniem złotówa (coś jak dusigrosz).

    A ja myslalem, ze zlotowa to od tego, ze kiedys dawno temu kurs kosztowal
    1zl za 1km.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 48. Data: 2010-09-06 15:22:50
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-05 21:04, Szuwaks pisze:
    > Mam niejakie obawy, że napotkałeś zwykłego cierpiarza z Sawa Taxi, które
    > obsługuje ten hotel.
    > Takie taksówki (hotelowe) nie mają normalnego znakowania cierpiarskiego,
    > tylko kogucika z nazwą hotelu.

    Ciekawy trop, co nie zmienia faktu że samochód jeździ z logiem Hotelu
    Hilton. Niespecjalnie mnie interesuje w tej sytuacji komu i na jakich
    zasadach Hotel zleca przewóz osób samochodami oznaczonymi ich logiem.

    --
    Olek

  • 49. Data: 2010-09-06 20:17:43
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w
    wiadomości
    > Ciekawy trop, co nie zmienia faktu że samochód jeździ z
    > logiem Hotelu Hilton. Niespecjalnie mnie interesuje w tej
    > sytuacji komu i na jakich zasadach Hotel zleca przewóz
    > osób samochodami oznaczonymi ich logiem.

    Drogi internetowy Kolego,
    Zgadzam się z Tobą, że może Cię nieszczególnie interesować
    kto wozi czyje logo i gdzie.
    Ale, jeśli mogę zapytać, jak zajedzie Ci drogę jakiś gość w
    samochodzie, na którym widnieje logo Hondy to wyślesz list
    protestacyjny do jej siedziby w Japonii?

    Byłem dziś w warszawskim Hiltonie.
    I podpytałem jakie mają znakowanie na służbowych
    samochodach.
    Otóż na osobowych nie mają żadnych znaków.
    Jedynie Hiltonem jest oznakowany jakiś jeden pickup.

    W swym zacietrzewieniu nie przemyślałeś sprawy.
    Podjedź do Hiltona, pogadaj z ludźmi.

    Jeśli nic Cię niespecjalnie interesuje, to odpuść sobie
    pisanie pism, bo nic one nie osiągną.

    Szuwaks

  • 50. Data: 2010-09-06 21:19:48
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:

    >Jeśli nic Cię niespecjalnie interesuje, to odpuść sobie
    >pisanie pism, bo nic one nie osiągną.

    No mnie na przyklad napisanie pisma zdecydowanie obniza cisnienie.
    Potem mozna sie spokojnie zastanowic czy to pismo wyslac;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10