eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
  • Data: 2019-11-20 17:27:41
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 listopada 2019 23:27:09 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > P.o.remier też zapowiedział milion aut elektrycznych, elektrownie
    > atomową i kupę innych fajnych lub nie rzeczy. Poprzednia p.o.remier
    > zapowiadała politykę prorodzinną a zwalniała kobiet w ciąży i na
    > urlopach macierzyńskich. Nie bez powodu premier ma ksywę pinokio. Jak
    > coś mówi, to na ogół znaczy że kłamie.

    > Dokładnie i wbrew panicznym głosom tego właśnie uczą w przedszkolach i
    > szkołach - a jak który kierowca nie ustąpi to karać jebać i nie
    > wyróżniać.

    Ale mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze jak mandat za to bedzie niski albo
    komendant nie dostanie grafiku z info ze ta statystyke ma poprawic to policjanty tego
    scigac nie beda.

    Tak jak w dupie maja swiecenie w dzien.

    W efekcie kierowca zostanie ukarany ale dopiero jak przejedzie pieszego. Tyle ze tych
    przejechanych bedzie wiecej.

    Tak wieszcze. Ty sie z tym nie zgodzisz ale przyszle statystyki nas wyjasnia. O ile
    piesi dostana takie uprawnienia.

    I dodatkowo.
    Jakby piesi chcieli to juz to maja. Nie musza niczym machac, sygnalizowac.
    Starczy zeby staneli na asfalcie. Weszli na pierwsze 30cm przejscia.
    Albo udawali ze wchodza.