eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
  • Data: 2019-11-20 21:19:59
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:03ccb13b-dc8a-4384-afb1-abed503aa60f@googlegrou
    ps.com...
    Tez to slyszalem i jestem przerażony. Powiedzenie że piesi będą mieli super
    przywilej to danie małpie brzytwy. Bo spora część z pieszych od jutra będzie
    wymuszała pierwszenstwo. Gdybym miał moc sprawczą to od jutra przez tydzień
    kazal bym kierowcom jezdzic tak jak by mialo byc po zmianie. Znaczy się
    zwalniać przed wszystkimi przejściami do prędkości "pchać". A jak w pobliżu
    przejscia jakis pieszy to obowiązkowo się zatrzymywać nawet jak nie chce
    przejsc. Czyli zablokować ruch w miastach. A najlepiej na trasach których
    poruszają się "rzadzacy panstwem". Typowy włoski strajk kierowców trwalby
    maksymalnie dwa tygodnie. Potem by wszystko odszczekiwali w tv. Jesli maja
    kase na kilkugodzinne transmisje z mszy różnych to powinni mieć na zrobienie
    filmów jak należy w oparciu o dzisiejsze przepisy zachowywać się na
    przejsciach dla pieszych. Filmy powinny być dedykowane dla kierowców i dla
    pieszych. Puszczane powinny być do urzygu, tak jak reklamy pampersów dla pań
    co posikują.

    Ja też jestem przerażony głupotą rządzących. Brzytwa już u kuriera. Jutro
    dotrze.
    Kiedy pytam rowerzystę dlaczego jedzie po chodniku i mówię, że jest to
    zabronione to bezczelny odpowiada, że chodnik ma 2 metry! I nic nie trafia.
    Pieszy wg dzisiejszego prawa nie może wtargnąć na przejście przed
    nadjeżdżający pojazd. Dlaczego jeszcze nie ma takiego zapisu odnośnie
    rowerzystów na przejazdach? Już pomijam, że jeżdżą po przejściach. Walą w
    kierowców jaki w bęben.

    neelix