eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
  • Data: 2019-11-20 19:38:01
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, November 20, 2019 at 7:28:19 PM UTC+1, Shrek wrote:
> [...]
    z punktu widzenia PoRD- jesli nie idzie, to znaczy, ze nie ma mozliwosci, czyli wlazi
    "bezposrednio przed"...,

    > Nieprawda - wchodzę na przejście 50 metrów przed samochodem, czyli
    > spokojnie koleś wyhamuje.

    przechodzenia przez jezdnię lub torowisko;

    > no, ale nie hamuje - znaczy nie wolno mi się zatrzymać i spierdalać w
    > druga stronę, bo pord zakazuje zatrzymywania się na przejściu i biegania...
    >
    > Powiedz, że żartujesz, bo mnie już naprawdę wasze teorie przerażają.

    Nie, Twoj przyklad nie ma zwiazku z rzeczywistoscia. Piesi stosuja taka metode w
    calkowicie innej sytuacji: jedzie sznur samochodow, nie ma za bardzo jak przejsc... a
    to se postawie noge na pasach => musza sie zatrzymac, bo wlasnie uzyskalem
    pierwszenstwo ;)
    To jest wg mnie naginanie przepisow/powod do ukarania pieszego mandatem

    Jesli pieszy wejdzie w bezpiecznej odleglosci, a kierowca go oleje, nie zwolni, nie
    zatrzyma sie to oczywiscie pieszy ma prawo (a nawet obowiazek) uniknac wypadku za
    wszelka cene i wtedy moze robic co uwaza za stosowne: zatrzymac sie, zawrocic,
    przebiec...