eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
  • Data: 2019-11-20 17:41:09
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2019 o 17:27, s...@g...com pisze:

    > Ale mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze jak mandat za to bedzie niski albo
    komendant nie dostanie grafiku z info ze ta statystyke ma poprawic to policjanty tego
    scigac nie beda.

    Pisałem - kamery z analityką obrazu - fakt żed w zdefiniowanym obszarze
    jeden obiekt był za drugim a potem na odwrót jest banalny do wykrycia -
    masz załatwione wyprzedzania/omijanie - dostajesz plik ze streamem i
    powiązanym nr - wysyłasz wezwanie czy chce obejrzeć dokładnie jak przy
    wysyłaniu na stop agresji drogowej. Jak nie wystarcza to wezwanie do
    sądu. Podobnie definiujesz, że obiekt poruszający się prostopadle
    zmieniła nagle prędkość - i wysyłasz pytanie do kogucika czy przujmuje,
    czy chce wytłumaczyć sądowi, że miał doczynienia z piratem chodnikowym,
    poza tym nie mógł się zatrzymać przed przejściem dlatego że mu PoRD
    zabrania w z związku z tym podjął środki ostrożności w postaci klaksonu.
    I cyk - zwraca się po miesiącu a kierowniki przestają pierdolić głupoty
    o wtargiwaniu i szalonych pieszych.

    > Tak wieszcze. Ty sie z tym nie zgodzisz ale przyszle statystyki nas wyjasnia. O ile
    piesi dostana takie uprawnienia.

    Statystyki są gotowe - oczywiście może to być przypadek, że w krajach
    gdzie piesi mają realne prawa ilość trupów jest o połowę mniejsza a my
    ścigamy się z Rumunią i Bułgarią - kto wie;)

    > I dodatkowo.
    > Jakby piesi chcieli to juz to maja. Nie musza niczym machac, sygnalizowac.
    > Starczy zeby staneli na asfalcie. Weszli na pierwsze 30cm przejscia.
    > Albo udawali ze wchodza.

    I wtedy przegoni ich kretyn kogutek i zgarnie aplauz kilku idiotów.

    --
    Shrek