  • Data: 2022-07-25 14:13:27
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2022 o 14:00, Myjk pisze:
    > 25 Jul 2022 11:11:03 GMT, pueblo

    > To że ty tak uważasz, nie znaczy że jest to prawda objawiona. Poza tym z
    > nadal istniejacą w narodzie, wschodnią mentalnością, nie ma mowy o
    > płynności ruchu, bo zawsze znajdzie się dziewięciu na dziesięciu którzy tę
    > płynność spieprzą łamiąc przepisy np. dopuszczalnej prędkości, albo
    > grzebiąc w nosie (czy innym otworze) na światłach.

    Jakie łamać?! Nie da się jechać płynnie 50km/h i przepuszczać pieszych.

    > Typowe wschodnie myślenie. Ja jestem głównie kierowcą (pieszym prawie
    > nigdy) i mam zgoła odmienne zdanie na ten temat. Literalnie to w moim
    > interesie jest, aby piesi byli bezpieczni na drodze i to moim obowiązkiem
    > jest o to dbać.

    > Tłumaczenie ignoranta. Jak znasz takie przejścia, to je zgłoś.Ale już czuję
    > w kościach żę nigdy w życiu nie zrobiłeś NIC w takich sytuacjach, podobnie
    > jak większość naszych cudownych kierowców wpienia się na źle ustawione
    > światła, ale żeby zgłosić problem to już niebopoco.

    Człowieku, w wyłącznie swoich sprawach nie jestem w stanie pozbierać się
    a co dopiero społecznie zgłaszać każdą dziurę w jezdni i te wszystkie
    nieprawidłowości. Bo te standardy wokół są żałosne nie dlatego, że
    ludzie nie zgłaszają tylko dlatego, że ci, którzy się tym zajmują, są
    totalnymi niedojdami.