  • Data: 2022-07-25 15:42:17
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Myjk, 25 lip 2022 w news:u7ezsdp8r6o0.dlg@myjk.org napisałeś/aś:

    > 25 Jul 2022 12:58:41 GMT, pueblo

    > Normalne to było kiedyś, teraz jest obowiązek przepuścić pieszego.
    > Tak samo jak kiedyś można było szambo wylewać na pole, palić śmieci,
    > a teraz już nie można. Czego tu nie rozumiesz?

    Nie rozumiem absurdów i rzeczy nieracjonalnych - ale to z definicji.

    > Bo widać nadal bliżej ci do tych z białorusi.

    Muszę z tym żyć.
    Coś się tej Białorusi uczepił? Byłeś tam w ogóle? A można zmienić na
    Ukrainę?

    > No tak, bo przestrzeganie przepisów to tylko i wyłącznie strach
    > przed mandatem (projekcja?).

    To zależy. Tak mi się wydaje. Myślę, że przeciętnemu Kowalskiemu o
    wiele łatwiej wyobrazić sobie ból po ubytku 1,5k(czy tam ile) z
    portfela niż rozjechanie człowieka na przejściu.
    Założę się że w TV kiedy trąbiono o "nowych" przepisach na
    przejściach, to dodawano motywacyjnie info o karach finansowych.
    Chociaż możliwe też, że apelowano do jakichś wartości moralnych i temu
    kierowcy nagle uświadomili sobie kruchość ludziego życia.