  • Data: 2022-07-25 15:08:18
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Jul 2022 10:33:08 GMT, pueblo wrote:
    > Witaj J.F, 25 lip 2022 w news:8zj6w4ld75zl.9i90nuugzdk5.dlg@40tude.net

    > Ponad 3 razy mniej mieszkańców :)

    A to chyba nie tylko o ilosc chodzi, ale tez o "jakosc".
    Choc akurat na paru arteriach we Wroclawiu predkosci bywaja spore,
    jak korka nie ma ..

    > W przepisach nie było zdaję się wielkiej zmiany, ale w zachowaniu
    > kierowców - ogromna.

    W przepisach byla wielka zmiana.
    Dawniej pieszy czekajacy przed przejsciem nie mial pierwszenstwa.
    Teraz ma.
    Jak trafisz na nieostroznego, to bedzie twoja wina.
    I spory wyrok, nawet jesli tylko w zawiasach.

    > Tak, ale kierowca mniej - najbardziej cenię płynność jazdy więc...

    > Będą wspaniałe. Przypomniało mi się, że ostatnio chyba Sośnierz śmiał
    > się w sejmie przy okazji jakiejś najnowszej ustawy o bezp. na drogach,
    > że w uzasadnieniu napisali, że przepisy wpłyną na k...wa stan
    > demografi, bo tam zadaje się był ambitny plan 0 zgonów na drogach do
    > któregoś tam roku...

    Vision Zero mieli Szwedzi. Odsuneli na termin nieokreslony - widac za
    duzy koszt spoleczny i mozna wybory przegrac :-)

    Poza tym jak emeryta przejedziesz to dla budzetu dobrze :-)
    za to dzieci pod szczególną ochroną :-)

    J.