  • Data: 2022-07-25 15:06:33
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    25 Jul 2022 12:58:41 GMT, pueblo

    > No i ja to rozumiem. Normalne zachowanie.

    Normalne to było kiedyś, teraz jest obowiązek przepuścić pieszego.
    Tak samo jak kiedyś można było szambo wylewać na pole, palić śmieci, a
    teraz już nie można. Czego tu nie rozumiesz?

    > Tylko za dużo absurdalnych sytuacji na przejściach mnie ostatnimi czasy
    > spotyka i nie mogę się przyzwyczić. No nie mogę.

    Bo widać nadal bliżej ci do tych z białorusi. Ja puszczam pieszych i jakoś
    nikt mi w tyłek nie wjechał, ba, nie było nawet za mną żadnego ostrego
    hamowania (a jak hamuję rekuperacyjnie to nawet mi się STOP nie zapala na
    plecach).

    > Ludzie tak się boją mandatu, że przesadzają.

    No tak, bo przestrzeganie przepisów to tylko i wyłącznie strach przed
    mandatem (projekcja?).

    --
    Pozdor
    Myjk