-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Na hulajnodze
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5dd483ed$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5dd6adb9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5dd7a982$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5dd81700$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5dd97600$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5dd9901b$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5dda75a7$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<1rzc7qhk2d1jh$.1qa0rp02mwrt9.dlg@40tude.net>
<f...@g...com>
<1dr80o9dm764l$.j8wn0owl35yh$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
<5ddb659d$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Mon, 25 Nov 2019 18:24:48 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <e...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <5ddc0e5e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1574702686 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 83.142.196.21:55053
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666908
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.11.2019 o 09:36, WS pisze:
> Dokladnie, zonie tez wychodzilo ma czyms malym ~250cm3 (nie pamietam juz), a
pozniej dostala Gladiusa (na ktorym sie w Krk zdawalo) i na tym juz gorzej, wiec
usilowalem jej wytlumaczyc, ze nie ma sie po co silowac z kierownica, caly manewr to
2 ruchy, przy tej predkosci i promieniu bezwysilkowe...
Co za różnica, skoro tam prawie prosto jest. Może być i valkirią;)
> ale i tak po swojemu sie meczyla ;) az sie nauczyla i zdala
>
>> Muszę sprawdzić co dalej, już w zakręcie - nigdy się nad tym nie
>> zastanawiałem, ale chyba w idealnym złożeniu moro jest w równowadzie i
>> nic nie musisz naciskać - ani z lewej ani z prawej.
>
> Moto jest tak zaprojektowane, ze samo to wstaje do pionu i jedzie prosto, wiec brak
sily na kierownicy powoduje wyjscie z zakretu.
Nie przekonałeś mnie. Jeszcze dochodzi praca gazem. Ale ogólnie możesz
mieć rację.
>> Chociaż rzeczywiście
>> uczyli, że skręcając w prawo cały czas pchamy lewą łapą, to nie
>> przypominam sobie żeby tak było.
>
> na odwrot ;)
Oczywiście.
>> No i zostaje kwestia pracy gazem.
> to juz bardziej skomplikowana sprawa, na ksiazke ;)
Na biblię pokonywania zakrętów;)
> zakrety to przynajmniej na "neutralnym" gazie, lepiej przyspieszajac
> no i warto pocwiczyc hamowanie w zakrecie, zalezy troche od moto i opon, ale
wszystkie moje zachowuja sie tak, ze hamowanie "pionuje" motocykl, wiec zeby nie
zmienic promienia trzeba mocniej pchac kierownice, zeby utrzymac przechyl...
Generalnie w zakrętacvh się nie hamuje.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.19 22:32 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=