eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa hulajnodze › Re: Na hulajnodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Na hulajnodze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5dd483ed$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dd6adb9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5dd7a982$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5dd81700$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5dd97600$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5dd9901b$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5dda75a7$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <1rzc7qhk2d1jh$.1qa0rp02mwrt9.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <1dr80o9dm764l$.j8wn0owl35yh$.dlg@40tude.net>
    <1...@g...com>
    <5ddb659d$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Mon, 25 Nov 2019 18:24:48 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <5ddc0e5e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1574702686 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 83.142.196.21:55053
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666908
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.11.2019 o 09:36, WS pisze:

    > Dokladnie, zonie tez wychodzilo ma czyms malym ~250cm3 (nie pamietam juz), a
    pozniej dostala Gladiusa (na ktorym sie w Krk zdawalo) i na tym juz gorzej, wiec
    usilowalem jej wytlumaczyc, ze nie ma sie po co silowac z kierownica, caly manewr to
    2 ruchy, przy tej predkosci i promieniu bezwysilkowe...

    Co za różnica, skoro tam prawie prosto jest. Może być i valkirią;)


    > ale i tak po swojemu sie meczyla ;) az sie nauczyla i zdala
    >
    >> Muszę sprawdzić co dalej, już w zakręcie - nigdy się nad tym nie
    >> zastanawiałem, ale chyba w idealnym złożeniu moro jest w równowadzie i
    >> nic nie musisz naciskać - ani z lewej ani z prawej.
    >
    > Moto jest tak zaprojektowane, ze samo to wstaje do pionu i jedzie prosto, wiec brak
    sily na kierownicy powoduje wyjscie z zakretu.

    Nie przekonałeś mnie. Jeszcze dochodzi praca gazem. Ale ogólnie możesz
    mieć rację.


    >> Chociaż rzeczywiście
    >> uczyli, że skręcając w prawo cały czas pchamy lewą łapą, to nie
    >> przypominam sobie żeby tak było.
    >
    > na odwrot ;)

    Oczywiście.


    >> No i zostaje kwestia pracy gazem.
    > to juz bardziej skomplikowana sprawa, na ksiazke ;)

    Na biblię pokonywania zakrętów;)

    > zakrety to przynajmniej na "neutralnym" gazie, lepiej przyspieszajac
    > no i warto pocwiczyc hamowanie w zakrecie, zalezy troche od moto i opon, ale
    wszystkie moje zachowuja sie tak, ze hamowanie "pionuje" motocykl, wiec zeby nie
    zmienic promienia trzeba mocniej pchac kierownice, zeby utrzymac przechyl...

    Generalnie w zakrętacvh się nie hamuje.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.11.19 22:32 WS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: