-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder3.feed.usen
et.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.7
0.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mic
h.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
Subject: Re: NURD
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <e...@g...com>
<1emdqotlpxy1z$.1xiwapc7plive.dlg@40tude.net>
<2...@g...com>
<qb3ub8$jva$2@dont-email.me>
<c...@g...com>
<5cd58216$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<5cd5b877$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5cd67160$0$505$65785112@news.neostrada.pl> <qbboh4$ke2$1@dont-email.me>
<5cd9b225$0$533$65785112@news.neostrada.pl> <qbds9n$ull$1@dont-email.me>
<5cdae0e0$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<qbjmh2$c01$1@dont-email.me>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 16 May 2019 18:06:41 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qbjmh2$c01$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 63
Message-ID: <5cdd8a8f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1558022799 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 83.142.196.21:55271
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4222
X-Received-Body-CRC: 1314995561
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2656650
[ ukryj nagłówki ]W dniu 16.05.2019 o 14:53, SW3 pisze:
>>> Chyba chodzi o to, że włączanie zielonego jest opcjonalne - jak ktoś
>>> się boi albo jest duży ruch to sobie można włączyć ale normalnie
>>> przechodzi się bez włączania po ustąpieniu pierwszeństwa samochodom.
>>
>> No dobrze - ale jak to, że można łazieć na czerownym odczynia
>> przejście dla pieszych, bo nie łapię?
>
> Nie wiem czy odczynia czy nie odczynia, trzeba by się zagłębić w
> ichniejsze definicje i przepisy. Chyba popełniłem błąd dając link do
> konkretnego momentu od którego zaczyna się o przejściach dla pieszych bo
> skupiasz się na tej sygnalizacji.
No akurat tak pechowo dałeś, że skądinąd sympatyczny pan z fajnego
kanału mówi jakąś bzdurę z bulwersacją wskazując na
_przejście_dla_pieszych_ i tłumacząc, że to żadne przejście dla pieszych
nie jest;)
> Można dyskutować które z tych rozwiązań jest lepsze
Można, ale nie ma takiej potrzeby - statystyki janni to pokazują, które
jest lepsze.
>> a u nas przejście dla pieszych jest... dla kierowców - jest to miejsce
>> gdzie mogą oni przejść pod warunkiem, że nic nie jedzie (i niedzie
>> więcej).
>
> Mam nadzieję, że tylko udajesz niezorientowanego bo zarówno przepisy jak
> i praktyka wskazują na coś innego.
No właśnie zarówno teoria jak i praktyka wypadają średnio. To tak jak
kiedyś ze ścieżkami dla rowerów - nie były dla rowerzystów, tylko po to,
żeby wywalić rowery z jezdni. Się zmieniło. Widać po prostu trzeba czasu.
> Według przepisów poza przejściem piesi mogą przejść pod warunkiem, że
> nie zmuszą kierowców do istotnej zmiany prędkości,
I jest więcej niż 100 metrów do przejścia i nie ma pasa zieleni,
barierki lub torów tramwajowych.
> na przejściu mogą
> przejść pod warunkiem, że nie wchodzą bezpośrednio przed pojazd (co się
> przekłada na zmuszenie do gwałtownego hamowania).
Albo według sporej części kierowców po prostu do dotknięcia hamulca...
> Między zmuszeniem do
> nieistotnej zmiany prędkości a maksymalnego hamowania jest spora różnica.
Dla niektórych nieistotna.
> Z praktyki: jeśli jest mały ruch to pieszy czeka najwyżej kilka sekund
> przepuszczając ewentualny pojazd i przechodzi, bez różnicy czy na
> przejściu czy nie. Jeśli jest duży ruch to na przejściu wystarczy
> odrobinę większa luka i można przechodzić, po za przejściem trzeba
> czekać na tak długą przerwę w ruchu aby w jej trakcie zdążyć przekroczyć
> całą jezdnię.
A jednak ststystyki mamy tragiczne...
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.19 18:08 Shrek
- 16.05.19 23:06 kk
- 17.05.19 05:18 Pszemol
- 17.05.19 06:08 Shrek
- 17.05.19 07:04 ddddddddddddd
- 17.05.19 09:49 T.
- 17.05.19 17:19 SW3
- 17.05.19 17:29 SW3
- 17.05.19 18:02 SW3
- 17.05.19 19:23 J.F.
- 17.05.19 19:58 SW3
- 17.05.19 20:35 Shrek
- 17.05.19 23:31 Shrek
- 18.05.19 01:24 kk
- 18.05.19 01:27 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=