  • Data: 2017-06-16 15:46:09
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 05:42:55 -0700 (PDT), s...@g...com

    > To chyba watek w temacie com vs exe.
    > com musialy byc ladowane w calosci.
    > exe od jakiejs wersji mogl byc ladowany czesciowo do pamieci.
    > Ale nie wiem czy czesciowo oznacza ze reszte se musi załadowac sam jak mu trzeba.
    Bo tam w exe-ku resource byly.

    A to nie wiem, ale w systemach z VM nie ma potrzeby, aby calosc
    ladowac do pamieci od razu. Rownie dobrze moze byc 1 strona.

    W unixach jeszcze ciekawiej, bo ludzie z zalozenia uzywaja czesto tych
    samych programow, to moga wykorzystywac kod juz wczesniej zaladowany
    przez inny proces.

    > Tak czy siak swapa jest na tyle ze taka akcja jak opisalem to nawet
    > dzis dziala. Ale niestety jak trzeba przemiatac duzo danych do i z
    > swapa to i tak sie sypie. To w kontekscie tej terrarii.

    Ano, cudow nie ma, mnie tylko chodzi o sensownosc zakladania swapa w
    systemach na SSD/Flash. Jesli pomoglo ... to czy aby na pewno na
    bilbioteki zabraklo miejsca.

    J.