eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PRESS] Dzisiejszy wypadek pod Kutnem.Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
    Date: Fri, 23 Jul 2010 13:50:31 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <i2bvmh$v1r$1@news.onet.pl>
    References: <i2a80o$7bc$1@news.agh.edu.pl> <4...@n...onet.pl>
    <4c4948d3$0$19172$65785112@news.neostrada.pl> <i2br2v$ep0$1@news.onet.pl>
    <4c497bb9$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: network.pkwsa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1279885841 31803 194.145.186.65 (23 Jul 2010 11:50:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jul 2010 11:50:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6b) Gecko/20031205
    Thunderbird/0.4
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <4c497bb9$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298939
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik R2r napisał:
    > W dniu 2010-07-23 12:31, Gabriel 'wilk' pisze:
    >
    >>> Czyli nie prędkość ale jej gwałtowna zmiana...
    >>
    >> Tu masz przyklad z dzisiejszego poranka na poparcie Twojej tezy o
    >> naglej/gwaltownej zmianie V :-(
    >> http://www.tvn24.pl/0,1666244,0,1,tragiczny-powrot-z
    -wakacji,wiadomosc.html
    >>
    >
    > No dokładnie. Nie prędkość, ale przyspieszenia zabiły.
    Poszukajcie sobie wywiadu z Holkiem, ktory tlumaczyl co jest najwazniejsze podczas
    rajdu jak auto
    wymyka sie z podkatroli kierowcy. Mowil o tym aby robic wszystko zeby nie trafic w
    pierwsza
    przeszkode(slup, drzewo, murek, inne auto, row, itp) nawet kosztem zwiekszenia
    predkosci
    (przeciagnac auto za przeszkode) i spowodowac wytracenie predkosci na dlugim odcinku
    nawet kosztem
    dachowania i zwiedzania pobocza itp. Stwierdzil, ze jak auto minie przeszkode i
    zacznie dachowac to
    jest duza szansa na przezycie i male obrazenia w stosunku do dzwona bezposrednio w
    sztywna
    przeszkode (prawie zawsze oznacza to zgon lub ciezkie kalectwo nawet w autach z
    klatka). Zabija
    przeciazenie i gwaltowna zmiana przyspieszenia/opoznienia :-(
    pozdrawiam


    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: