  • Data: 2011-01-26 14:16:46
    Temat: Re: N8 prosze o opinie.
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-26 10:34, Tomek wrote:

    > Jestem z niej zadowolony. Prosta, czytelna, i najważniejsze - darmowa
    > licencja.

    Do niedawna rowniez dla mnie nawigacja byla jedym z powodow, dla ktorych
    chcialem trzymac sie Nokii. Po rozejrzeniu sie na rynku znalazlem jednak
    dosc interesujaca alternatywe - Sygic Aura. W grudniowej promocji cena
    wyszla ok 70zl za roczna subskrybcje.
    Przesiadlem sie z Nokii 5800 najpierw na Desire a pozniej na Motorole
    Defy. Roznica jest kolosalna na rzecz Androida. Oczywiscie N8 posiada
    bardziej zaawansowany system niz 5800 przypuszczam jedank, ze pozostanie
    wiele bolaczek poprzednich wersji, chocby konfiguracja przypomnien z
    kalendarza. Na Androida jest swietna aplikacja, ktora pozwala dowolnie
    skonfigurowac przypomnienia natomiast na symbiana
    widzialem jedna tego typu aplikacje w ovi store tyle, ze komentarze
    wskazuja na to, iz marnie dziala.
    Pozdrawiam.