  • 11. Data: 2011-06-09 18:10:27
    Temat: Re: Muzyka w kasku
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > ale, ze co?
    > ze Ty nie ogarniasz?
    > czy tylko sie przypierdolic?

    miałem przyjemnosc w tym tygodniu takiego jełopa spotkac na swiatłach
    we wrocku na wysokosci galerii dominikańskiej na tyle był zagłuszony ze nie
    slyszał erki przedzierajacej sie przez korek .

    EOT

  • 12. Data: 2011-06-09 19:30:31
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-09 20:10, NESSO pisze:

    > miałem przyjemnosc w tym tygodniu takiego jełopa spotkac na swiatłach
    > we wrocku na wysokosci galerii dominikańskiej na tyle był zagłuszony ze nie
    > slyszał erki przedzierajacej sie przez korek .

    Prosze Cie - jesli by gosc dudnil w aucie ze skrzynki basowej to tez bys
    mu powiedzial ze nie wolno ?
    Jezdze od x lat w sluchawkach i nie wyobrazam sobie inaczej
    znaczy sie raz sprobowalem i bylo niefajnie... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2011-06-09 19:31:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Jun 2011 21:30:31 +0200 osobnik zwany Norbi
    wystukał:

    tak

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2011-06-09 19:55:11
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-06-09 21:30, Norbi pisze:

    > Prosze Cie - jesli by gosc dudnil w aucie ze skrzynki basowej to tez bys
    > mu powiedzial ze nie wolno ?

    Siema,
    trochę (ot), ale na preclu to nic nowego, więc i ja się (na wesoło)
    dorzucę... ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=_BoYlklDbRA&feature=p
    layer_embedded

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 15. Data: 2011-06-09 20:07:38
    Od: Wererider <w...@g...com>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 20:00:09 +0200, NESSO napisał(a):

    > MUZYKA PODCZAS JAZDY ??
    >
    > PLAZME SE PIERDOLNIJ ZAMIAST OWIEWKI , FILMY SE POOGLADASZ

    Wyobraź sobie, że jak jeżdżę akurat samochodem to radia słucham!

    Were

  • 16. Data: 2011-06-09 20:15:54
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Wererider"
    Wyobraź sobie, że jak jeżdżę akurat samochodem to radia słucham!

    Ale czy slyszysz dzwonki tramwajow???
    Oszczegam bo moze siem zdarzyc ze Amil z nienacka...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2011-06-09 20:29:12
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 22:15, Tytus z domQ pisze:

    > ze Amil z nienacka...

    zza rogu... trzema wagonami wyskoczy? :))

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 18. Data: 2011-06-09 20:32:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "amos" napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...

    Choc osobiscie nie slucham i nie popieram pelnego odizolowania od
    otoczenia (np sluchawkami dokanalowymi) to mimo wszystko uwazam, ze
    muzyka w trasie nie jest zla. W szczycie miejskim moze rozpraszac, ale
    na trasie?

    ===========

    Mowy nie ma o pełnym odizolowaniu od otoczenia. Słucham często muzyki przez
    zamontowane w kask głośniki będąc w zatyczkach (!). Nie ma żadnego problemu
    z dźwiękami z zewnątrz.

  • 19. Data: 2011-06-09 20:52:08
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>

    W dniu 09.06.2011 14:01, wererider pisze:
    > Takie pytanie - jakie jest najlepsze rozwiazanie do sluchania mp3?
    > Zastanawiam sie, czy jest jakies rozwiazanie lepsze od sluchawek
    > dokanalowych? Np. te kity Nolana?
    > Pozdrawiam
    > Were

    Kask z BT.
    Mam kask Naxa z BT, najtańszy model kosztował 350 pln czyli mniej niż
    sam kit Nolana nie mówiąc o BMW czy innych. Działa bardzo dobrze,
    stabilnie szybko się "paruje" (łączy w parę) bateria trzyma parę godzin
    ale niewiem dokładnie ile.

    Słychać rozmówcę doskonale, rozmówcy nawet nie zdają sobie sprawy że
    jadę bo słychać ponoć bardzo dobrze.

    Muzyczka gra elegancko.

    Jedna wada nie można wyłączyć automatycznego odbioru rozmowy po trzech
    dzwonkach odbiera sam. Muzyczka gra elegancko.

    Pozdr

  • 20. Data: 2011-06-09 22:39:10
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-06-09 22:29, sowa wrote:

    > zza rogu... trzema wagonami wyskoczy? :))

    łomatkobosa, podpiętymi z tyłu?!!

    --
    jeDrASS