  • 1. Data: 2011-06-09 13:49:23
    Temat: Mycie silnika w nakedzie?
    Od: "Kuropatwa" <k...@p...pl>

    Witam,

    Mam pytanko odnośnie mycia silnika. Ostatnio podjechał do mnie znajomy,
    który też ma horneta z podobnego rocznika, ale jego silnik był w świetnym
    stanie, a więc srebrny, taki świecący.

    Mój jest jakby poszarzały i nie błyszczy tak bardzo, dlatego chciałem spytać
    czy da się go czymś umyć, żeby nabrał tego ładnego wyglądu? Moto nie jest z
    anglii, warstwa wierzchnia nie odpada, ale kolor jest jakiś taki brudny i
    poszarzały. Możecie polecić jakieś nieinwazyjne środki do silnika, które go
    nie uszkodzą, a pomogą w odzyskaniu tego ładnego połysku?

    Pozdrawia

  • 2. Data: 2011-06-09 14:09:40
    Temat: Re: Mycie silnika w nakedzie?
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-09 15:49, Kuropatwa pisze:
> [...]
    > poszarzały. Możecie polecić jakieś nieinwazyjne środki do silnika, które go
    > nie uszkodzą, a pomogą w odzyskaniu tego ładnego połysku?

    Dimer
    - spsikac
    - splukac karcherem
    - cieszyc sie czystym silnikiem
    - zrobic to kolejny raz przed sprzedaza moto nie zawracajac sobie glowy
    glopotami... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-06-09 22:12:40
    Od: "Kuropatwa" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > - zrobic to kolejny raz przed sprzedaza moto nie zawracajac sobie glowy
    > glopotami... :)

    Dzieki za rade :) Dla mnie to nie taka glupota - w nakedach silnik to
    wizytowka moto, dlatego milo jesli bedzie wygladal tak jak powinien.

    Pozdrawia

  • 4. Data: 2011-06-09 22:24:28
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-10 00:12, Kuropatwa pisze:
    > Dzieki za rade:) Dla mnie to nie taka glupota - w nakedach silnik to
    > wizytowka moto, dlatego milo jesli bedzie wygladal tak jak powinien.

    Im wiecej czytam ta grupe - tym bardziej mam obawy, ze to jakies slodkie
    gay party ;((((

  • 5. Data: 2011-06-10 05:09:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr pisze:

    > Im wiecej czytam ta grupe - tym bardziej mam obawy, ze to jakies slodkie
    > gay party ;((((

    Nie bój, ja mam fleję. Do myjni daleko a ręcznie mi się nie chce.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2011-06-10 05:33:10
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisała rzekomo
    > Nie bój, ja mam fleję. Do myjni daleko a ręcznie mi się nie chce.

    A co to, nie ma brudnych gejów? (:

    --
    Jasio
    złom złom

  • 7. Data: 2011-06-13 00:27:08
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 161 roku bieżącego, Piotr Rezmer zeznał(a) jak następuje:

    > Nie bój, ja mam fleję. Do myjni daleko a ręcznie mi się nie chce.

    Mój dopiero kupiony taki wypucowany wyszedł z tego komisu, że gość mnie
    dziś pytał na światłach czy nowy :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl