  • 1. Data: 2011-06-09 12:01:25
    Temat: Muzyka w kasku
    Od: wererider <w...@g...com>

    Takie pytanie - jakie jest najlepsze rozwiazanie do sluchania mp3?
    Zastanawiam sie, czy jest jakies rozwiazanie lepsze od sluchawek
    dokanalowych? Np. te kity Nolana?
    Pozdrawiam
    Were

  • 2. Data: 2011-06-09 12:33:48
    Temat: Re: Muzyka w kasku
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 09-06-2011 14:01, wererider pisze:
    > Takie pytanie - jakie jest najlepsze rozwiazanie do sluchania mp3?
    > Zastanawiam sie, czy jest jakies rozwiazanie lepsze od sluchawek
> [...]
    glosniczki w kitach... sa kitowe ;)
    najlepsze rezultaty daja sluchawki dokanalowe
    np takie Sennheiser CX 250.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2011-06-09 12:45:45
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 12:01:25 +0000 (UTC), wererider napisał(a):

    > Takie pytanie - jakie jest najlepsze rozwiazanie do sluchania mp3?

    Porządne słuchawki dokanałowe.
    Ja bardzo sobie chwaliłem Zen Aurvana, jednakże nie mogę ich polecić z
    czystym sumieniem ze względu na małą ich trwałość (jakość dźwięku i
    izolacja od otoczenia naprawdę b. fajna). Przy naprawdę niewielkim/w
    miarę delikatnym użytkowaniu przestała działać jedna słuchawka (co nota
    bene stało się także w EP-630). Teraz mam jakiś model KOSSa ale nie
    sprawdzają mi się już za dobrze - są za duże (wypadają podczas
    zakładania kasku) i za słabo izolują od otoczenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-06-09 13:38:46
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 9 Cze, 14:01, wererider <w...@g...com> wrote:
    > Takie pytanie - jakie jest najlepsze rozwiazanie do sluchania mp3?
    > Zastanawiam sie, czy jest jakies rozwiazanie lepsze od sluchawek
> [...]

    W poprzednim nolanie miałem wyjmowane wnętrze kasku i sobie wbudowałem
    takie nauszne,
    uprzednio rozmontowane. Nawet dobrze się sprawdzało pomimo otwartego
    kasku.
    Aktualnie na krótkie trasy również zakładam dokanałowe, ale przy
    dłuższej jeździe bolą uszy:(

    grzech
    pegi

  • 5. Data: 2011-06-09 14:07:05
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-09 15:38, grzech pisze:

> [...]
    > kasku.
    > Aktualnie na krótkie trasy również zakładam dokanałowe, ale przy

    Zle masz dobrane gumki po prostu :)
    EP-630 - najlepszy wybor - tanie a dobre - przynajmniej ich nie szkoda... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2011-06-09 14:29:51
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 09 Jun 2011 16:07:05 +0200, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Zle masz dobrane gumki po prostu :)

    Może być też kwestia tego, jak bardzo słuchawki wystają poza uszy i ile
    jest miejsca
    w kasku, mnie też bolą uszy po dłuższych trasach z słuchawkami, w których
    teraz jeżdżę.
    Mimo, że zamiast gumek mam zrobione amatorsko odlewy z silikonu do Radian
    Custom
    Earplugs. :-)

    > EP-630 - najlepszy wybor - tanie a dobre - przynajmniej ich nie
    > szkoda... :)

    Ja używam słuchawek od smartfona, mam GPSa i wiem, kiedy do mnie ktoś
    dzwoni (co
    bywa irytujące akurat :->).

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 7. Data: 2011-06-09 15:45:49
    Od: Wererider <w...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 14:33:48 +0200, Grzegorz Rogala napisał(a):

    > glosniczki w kitach... sa kitowe ;)
    > najlepsze rezultaty daja sluchawki dokanalowe
    > np takie Sennheiser CX 250.

    No ja miałem Sony dokanałowe dość dobre, ale niestety zgubiłem - teraz mam
    jakieś bezfirmówki fatalne, więc się przymierzam do Sehnheiserów MM30i, co
    by był pilot do ipoda.
    Ale zastanawiałem się czy nie lepiej kit BT do kasku lub dokanałowe z ANC -
    tylko recenzje są sprzeczne w internetsach.
    Pozdrawiam
    Were

  • 8. Data: 2011-06-09 18:00:09
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Takie pytanie - jakie jest najlepsze rozwiazanie do sluchania mp3?
    > Zastanawiam sie, czy jest jakies rozwiazanie lepsze od sluchawek
    > dokanalowych? Np. te kity Nolana?
    > Pozdrawiam

    MUZYKA PODCZAS JAZDY ??

    PLAZME SE PIERDOLNIJ ZAMIAST OWIEWKI , FILMY SE POOGLADASZ

    przeciez napewno masz super podzielna uwagę , jak juz bedziesz miał palzme
    to i psp
    se podepniesz bedziesz mogl na prostych w FIFE grać

  • 9. Data: 2011-06-09 18:04:02
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 20:00, NESSO pisze:

    > MUZYKA PODCZAS JAZDY ??

    ale, ze co?
    ze Ty nie ogarniasz?
    czy tylko sie przypierdolic?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 10. Data: 2011-06-09 18:10:12
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Cze, 20:00, "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> wrote:
    > MUZYKA PODCZAS JAZDY ??
    >
    > PLAZME SE PIERDOLNIJ ZAMIAST OWIEWKI , FILMY SE POOGLADASZ

    Ot sie chlopiec zdenerwowal. A co w tym zlego?

    Choc osobiscie nie slucham i nie popieram pelnego odizolowania od
    otoczenia (np sluchawkami dokanalowymi) to mimo wszystko uwazam, ze
    muzyka w trasie nie jest zla. W szczycie miejskim moze rozpraszac, ale
    na trasie?

    Apropos Sennheiserow, to jestem troche rozczarowany jakoscia (CX300).
    Jak sie tak dokladnie przyjrzec szczegolom, to wygladaja zupelnie
    identycznie jak polecane wczesniej Creative.

    Pewnie ten sam chinski producent tylko inny napis i dwurkotnie wyzsza
    cena tych na S.

    --
    zdrowka
    amos