  • 1. Data: 2011-06-08 10:23:51
    Temat: Czy to odpowiedni motocykl?
    Od: pitek08 <pitek08@_NOSPAM_op.pl>

    Witam, mam 14 lat i 150cm wzrostu. Zastanawiam się nad kupnem crossa
    85ccm(kx,cr,rm,yz,sx)i teraz pytanie czy dam jemu rade na torze i jak
    jestem za niski to jak go zmiejszyć. Chciałbym zaznaczyć, że mam teraz
    Romet Pony Pro50 (nie mylić ze starą motorynką) i trochę jeździć umiem.

  • 2. Data: 2011-06-08 10:44:21
    Temat: Re: Czy to odpowiedni motocykl?
    Od: ursynek <s...@k...innego>

    W dniu 2011-06-08 12:23, pitek08 pisze:
> [...]
    > torze i jak jestem za niski to jak go zmiejszyć. Chciałbym
    > zaznaczyć, że mam teraz Romet Pony Pro50 (nie mylić ze starą

    Myślę że jak do tego crossa zamontujesz koła od tego rometa to
    spokojnie "dasz jemu rade na torze". Wayne Szaliński zmniejsza
    przedmioty, myślę że z crossem nie będzie miał problemu.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-06-08 11:17:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 12:23, pitek08 pisze:
    > Witam, mam 14 lat i 150cm wzrostu. Zastanawiam się nad kupnem crossa
    > 85ccm(kx,cr,rm,yz,sx)i teraz pytanie czy dam jemu rade na torze i jak

    KX na pewno wystepuje na malych kolkach. Ludzie daja rade, wiec pewnie i
    Tobie sie uda.
    Powodzenia!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 4. Data: 2011-06-08 11:24:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    pitek08 pisze:
    > Witam, mam 14 lat i 150cm wzrostu. Zastanawiam się nad kupnem crossa
    > 85ccm(kx,cr,rm,yz,sx)i teraz pytanie czy dam jemu rade na torze i jak
    > jestem za niski to jak go zmiejszyć.

    Pamiętam, że na torze przy Wale Miedzeszynskim w Warszawie (okolice
    Bronowskiej), na cr85 jeździła dziewczyna Twojego wzrostu. Więc
    teoretycznie nie ma przeszkód.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-06-08 12:43:32
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Pamiętam, że na torze przy Wale Miedzeszynskim w Warszawie
    > (okolice Bronowskiej), na cr85 jeździła dziewczyna Twojego
    > wzrostu. Więc teoretycznie nie ma przeszkód.

    Jak nie ma przeszkód? Przecież to dziewczyna była!

    --

    morghul

  • 6. Data: 2011-06-09 18:55:33
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    moj kumpel ma tanio do sprzedania kx85 jakbys chcial :-) odkupil go od 12
    letniej dziewczynki :-) wiec i raczej ty dasz rade..inna kwestia jest to ze
    to niby tylko 85ccm ale wariat straszny jak na takie pierdzidelko :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 7. Data: 2011-06-09 19:34:37
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-09 20:55, ..:maniek:.. pisze:
> [...]
    > letniej dziewczynki :-) wiec i raczej ty dasz rade..inna kwestia jest to ze
    > to niby tylko 85ccm ale wariat straszny jak na takie pierdzidelko :-)

    30 koni - z tym ze takie ze nie jedzie a nagle mu sie zapierdzielanie
    wlacza - jest bardziej nieprzewidywalny od setki :)

    tanio to znaczy ?

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2011-06-10 20:00:06
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    >tanio to znaczy ?

    nie wiem, nie moj sprzet nie moja sprawa...jak chcesz to se zadzwon do
    wlasciciela :508314849
    dzis nawet widzialem tego kx i napewno cza by wymianic uszczelniacze
    przednich lag (jedna leje) i na upartego wymienic taka plastikowa oslone
    chyba lewej lagi (|tam jest upsidedown i sa zamontowane takie plastikowe
    oslony - no i jeden ma ulamany zatrzask..od biedy trytytka mozna chycic i
    tez bedzie luxus :-) opony w miare ok, nie wiem jak zestaw napedowy bo sie
    nie przygladalem...pozatym ok i jak najbardziej do jazdy :-) jak co to jutro
    moge foty szczelic jakby ktos chcial :-)