  • 1. Data: 2011-06-08 18:53:16
    Temat: Mazowsze północne 11 czerwca
    Od: sendek55 <s...@g...com>

    Są chętni na wypad w sobotę 11 czerwca 2011 na pólnocno-zachodnie
    Mazowsze? Plan: Warszawa - Czerwińsk nad Wisłą - Wyszogród - Kiernozia
    - Luszyn - Oporów (na podstawie przewodnika "Motocyklem po Mazowszu,
    Kielecczyźnie, Lubelszczyźnie i Księstwie Łowickim" Rafała Dmowskiego
    i Marka Harasimiuka). Ja mało doświadczony (35 lat), ale chętny. Czas
    jazdy do całej reszty (jedzenie, zwiedzanie etc) to 1:4. Planowany
    wyjazd 8:00 z Placu Teatralnego (przed wejściem głównym do Opery
    Narodowej) w Warszawie. Chętni piszcie na mój e-mail:
    s...@g...pl
    P.S. Jakby miało lać to nie ma sensu, ale ma być ładnie.