  • 1. Data: 2011-06-09 10:15:18
    Temat: gdyby ktoś jechał autem na Śląsk przez Konin i.....
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    ...mógł odebrać mi pod Koninem blachy do jawki - kaczki odwdzięczyłbym się
    chętnie czymś pysznym lub dorzucił do paliwa.
    Gdyby ktoś akurat mógł i był na tyle uprzejmy - proszę o telefon lub sms na
    numer 602-633-105.
    Wyszło na to że przesyłka blach paczką może przewyższyć dwukrotnie cenę ich
    zakupu i wydaje się to bez sensu, a ani ja ani żaden z moich znajomych nie
    będzie przejeżdżał tą trasą.