  • 21. Data: 2011-06-10 08:25:59
    Temat: Re: Muzyka w kasku
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.06.2011 amos <g...@g...com> napisał/a:

    > Apropos Sennheiserow, to jestem troche rozczarowany jakoscia (CX300).
    > Jak sie tak dokladnie przyjrzec szczegolom, to wygladaja zupelnie
    > identycznie jak polecane wczesniej Creative.

    Nie znam tych Sennheiserów, ale mam EP630 i jak dla mnie słabo sprawują
    się w kasku, właściwie są ogólnie słabe. Niedawno kupiłem Jabra Rhythm
    i o ile muzycznie jest średnio słabo, to mają 2 zalety. Są na tyle
    małe i dobrze ukształtowane, że nie wypadają łatwo, można założyć
    i zdjąć kask, a słuchawki zostaną. Da się w nich rozmawiać,
    mają mikrofon, nie w trakcie normalnej jazdy, ale po zwolnieniu do
    spacerowej.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 22. Data: 2011-06-10 08:49:54
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Hugon Von Szpak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jedna wada

    Jest i wada zasadnicza - Naxa zaprzestała oferowania kasków z BT.
    Chyba, że ktoś jeszcze gdzieś znajdzie, ale marne-szanse,
    zwłaszcza na większe rozmiary.

    Pzdr

    JKK

  • 23. Data: 2011-06-10 15:16:26
    Od: Wererider <n...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 22:52:08 +0200, Hugon Von Szpak napisał(a):

    > Kask z BT.

    > Słychać rozmówcę doskonale, rozmówcy nawet nie zdają sobie sprawy że
    > jadę bo słychać ponoć bardzo dobrze.
    >
    > Muzyczka gra elegancko.

    A do jakiej prędkości dobrze słychać? Bo właśnie czegoś takiego szukam.
    Dokanałowe raz, że wypadają, a po drugie mocno tłumią, więc nie można
    odpalać za głośno, więc tak żeby było słychać słowa w piosenkach to w moim
    kasku do 70kmh

    Pozdrawiam
    were

  • 24. Data: 2011-06-10 20:56:49
    Temat: Odp: Muzyka w kasku
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

> [...]
    > Dokanałowe raz, że wypadają, a po drugie mocno tłumią, więc nie można
    > odpalać za głośno, więc tak żeby było słychać słowa w piosenkach to w moim

    Zwróć tez uwagę by słuchawki dobrze oddawały basy, bo nima to jak se potupać
    umta umta przy czystnaha ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 25. Data: 2011-06-11 09:49:52
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "amos" napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...
    > Apropos Sennheiserow, to jestem troche
    > rozczarowany jakoscia (CX300).

    Ja tez. W ogole jakosc dzwieku/wykonania sluchwek tej firmy do ceny jest
    kompletnie do bani. Duzo lepiej w tej kategorii wypadaja sony. Mialem kilka
    modeli Sennheiserow i zawsze cos bylo nie tak, a to kabel byl zbyt sztywny i
    nie chcial sie ukladac, a to szybko sie psuly (zwykle jedna sluchawka
    padala), a to cos. Zawsze na gwarancji.

    Jakosc dzwieku niskich modeli sony jest znacznie lepsza niz creative (wiem
    bo 630'tki tez mam). Odbiega nieco os sennheiserow, ale MDR EX-71 popsuly mi
    sie dopiero po 3 latach (jedna sluchawka przestla grac). Do tego sa bardzo
    male - z nowych modeli mam EX-33 i bez problemu sie mieszcza w uchu,
    znacznie wiecej basu niz w 630, nie wypadaja przy wkladaniu kasku. Wada?
    Slaba izolacja od otoczenia, ale za to uszy dluuugo nie bola.

    > Pewnie ten sam chinski producent tylko inny
    > napis i dwurkotnie wyzsza
    > cena tych na S.

    Inny przetwornik. Senki maja znacznie lepsze brzmienie. Nie podbijaja tak
    mocno wysokich tonow, za to podbijaja niskie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 26. Data: 2011-06-13 20:12:23
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>

    W dniu 10.06.2011 22:56, Johnny pisze:

    > Zwróć tez uwagę by słuchawki dobrze oddawały basy, bo nima to jak se
    > potupać umta umta przy czystnaha ;-)
    >
    > Zdroofka Johnny

    Sorki że dopiero teraz odpowiem:

    Na skuterze dobrze słychać do prędkości maksymalnej czyli ~90 kmh. Mam
    szybę więc może mieć to wpływ. Inna sprawa że jak z kimś rozmawiam to ze
    względów zdroworozsądkowych zwalniam. Przydałaby się regulacja głośności
    w zależności od prędkości. Jak dobrze słychać przy prędkości max to na
    postoju jest trochę głośno (ale wszystko w granicach przyzwoitości) . Co
    do basu to jestem pozytywnie zaskoczony pod względem cena/jakość (*).
    Mam porównanie z zestawem Giro (na narty/deskę) gdzie sam kask (bez
    zestawu) kosztował więcej niż Naxa z zestawem. Do giro zestaw kosztuje
    chyba z 500 pln i nie słysze różnicy (**).

    Dla mnie najistotniejszą rzeczą jest to że bez problemu i szybko
    nawiązuje połączenie. W zasadzie raz ustawiony działa i tyle. Muszę go
    ładować raz na tydzień - do pracy mam 3 min i nie włączam bt. jak jade
    gdzieś dalej to włączam zestaw czasem muze.

    *Nie jestem przedstawicielem firmy Naxa
    *Nie jestem melomanem ani tym bardziej "złotouchym"

    Pzdr

  • 27. Data: 2011-06-14 13:17:54
    Od: Wererider <w...@g...com>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 22:12:23 +0200, Hugon Von Szpak napisał(a):

    > *Nie jestem melomanem ani tym bardziej "złotouchym"

    Ale głośniki są dwa czy jeden? W sensie jest stereo? Bo na ich stronie
    nijak nie mogę doczytać?
    Pozdrwaiam
    Were

  • 28. Data: 2011-06-14 14:41:45
    Od: daro <d...@o...pl>

    Wererider pisze:

    > Ale głośniki są dwa czy jeden? W sensie jest stereo? Bo na ich stronie
    > nijak nie mogę doczytać?
    > Pozdrwaiam
    > Were

    Ja już miałem zakupić ten kask ale dobrze że zadałeś to pytanie -
    podzwoniłem do sprzedawców z allegro i okazuje się że aby kask miał
    homologacje musi mieć tylko jeden głośnik. A kaski o których tu mówimy
    maja albo jeden albo dwa ale jaki oni dostaną od importera to na to nie
    maja wpływu. I nie wyselekcjonują np. dla mnie kasku z dwoma głośnikami.
    Tragedia jakaś.
    --
    d.

  • 29. Data: 2011-06-14 21:43:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "daro" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja już miałem zakupić ten kask

    ?
    Cytat z instrukcji:
    "zestaw pozwala ma słuchanie muzyki STEREO,
    w zalezności od źródła".

    I przynajmniej w otwartym, głośniki są dwa.

    Pzdr

    JKK

  • 30. Data: 2011-06-15 17:21:18
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>

    W dniu 14.06.2011 16:41, daro pisze:

> [...]
    > maja albo jeden albo dwa ale jaki oni dostaną od importera to na to nie
    > maja wpływu. I nie wyselekcjonują np. dla mnie kasku z dwoma głośnikami.

    No to chyba miałem szczęście bo mam dwa :)

    Pzdr.