  • 1. Data: 2011-06-09 07:22:40
    Temat: Nie chcę straszyć
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    Ale to już ostatni moment na zapisy:
    http://www.bobrowy.riders.pl/
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów
    VFR800FI
    I believe in goulash soup.

  • 2. Data: 2011-06-09 08:13:47
    Temat: Re: Nie chcę straszyć
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 09:22, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    > Ale to już ostatni moment na zapisy:
    > http://www.bobrowy.riders.pl/

    Nie warto. Nudno, trasy bez sensu, zakaz spozywania alkoholu, nawet
    pokrzyczec se nie mozna bo wydłubka oczateczka moznaby sploszyc a ma tam
    ostoje.

    pozdr
    newrom
    ;>
    --
    Estrella - do sprzedania, ale dopiero po bobrowym.
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-06-09 08:17:47
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 09.06.2011 10:13, Roman Niewiarowski pisze:

    > Nie warto. Nudno, trasy bez sensu, zakaz spozywania alkoholu, nawet
    > pokrzyczec se nie mozna bo wydłubka oczateczka moznaby sploszyc a ma tam
    > ostoje.

    A organizacja to już całkiem do dupy. Bym nie pojechał, gdybym nie musiał.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów
    VFR800FI