    Date: Tue, 11 Feb 2014 10:42:12 -0500
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Muzyka na Androidzie, jak?

    On 2/11/2014 7:58 AM, Marek wrote:
    > Witam,
    >
    > Nie potrafię namierzyć właściwej grupy a z drugiej strony zapewne wiele
    > osób stąd potrafi mi pomóc. Więc zaryzykuję i zapytam... Chodzi o
    > zgranie sobie z CD muzyki do telefonu. W sieci jest od groma konwerterów
    > CD do MP3 lecz po zainstalowaniu kilku wymiękłem, żaden nie zrobił tego
    > do końca dobrze. Najlepiej wypadł Free Audio CD to MP3 converter ale
    > projekt jest zaniechany... i nie dodaje ID ścieżki i ręcznie trzeba to
    > uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
> [...]

    jak sam napisałeś jest masa takich programów i większość jednak robi to
    czego wymagasz, ale jeśli chcesz zgrywać płytę, które nie została już
    wcześniej skatalogowana, w jednej z baz danych jak: freedb, musicbrainz,
    gd3 to jak taki program ma rozpoznać, co to za wykonawca i jaki jest
    tytuł utworu? sam musisz te informacje wpisać. nie ma zmiłuj.
    sam najbardziej sobie chwale Easy CD-DA Extractor/Converter, choć
    czasami brakuje mi paru fukcji.
    lepsza grupa zeby dopytać dalej w tym temacie bedzie: p.c.nowe-programy,
    albo p.c.microsoft-windows.winnt, albo p.rec.audio, albo
    p.rec.audio.bin. <rs>