  • Data: 2014-02-11 23:35:12
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/11/2014 5:22 PM, Marek wrote:
    > W dniu 2014-02-11 21:43, rs pisze:
    > używam go od bodaj ośmiu lat i nadal
    > Zainstalowałem. Program jest na pierwszy rzut oka idealny. Masz wersję
    > płatną?

    tak.

    > Opinie? Przeczytaj jakie są opisy poszczególnych forów.

    opisy zostały stworzone w drugiej połowie lat 90tych, wiec są już mocno
    zdezaktualizowane. na winnt mówi się o w8.1 i oprogramowaniu na ten
    system, czego twój post właśnie dotyczył.

    > Jeśli chcesz,
    > eksperymentu - to spróbuj zadać pytanie na temat konwertera MP3 na
    > pc.microsoft-windows.winnt.

    czytam i pisze na te grupy prawie do momentu ich założenia.

    > Możemy czynić zakłady bukmacherskie, który
    > post będzie zawierał 3 znaki NTG.

    ja się dziwie, ze tutaj nikt ci tego nie napisał, choć mój częściowy
    komentarz można było zamknąć właśnie tym skrótem.

    > Szczerze mówiąc sam bym tak odpisał
    > :-) To chyba najmniej adekwatne forum. Już najprędzej audio ... choć też
    > mam wątpliwości ale nie tak zdecydowane.

    na każdej grupie są idioci. np. na sieciach jest paru, którzy się
    przypierdalają do przecinków. nic nie poradzisz.
    twój temat najlepiej pasuje do nowe programy, choć nie o nowy program
    pytasz, to tam takie pytania są zadawane. sam zobacz. zresztą zobacz na
    innych wymienionych grupach. co ja ci będę opowiadał.

    > Co też na wstępie sam skomentowałem :-D Chciałem też zauważyć, że na
    > forum poświęconym fotografii mnóstwo mówi się o smartfonach. Takie
    > czasy. Technologie przenikają się.

    tam już dawno nie zaglądałem. swego czasu zaczęła mi ta grupa pachnieć
    jak kółko wzajemnej adoracji. <rs>