  • Data: 2014-02-12 03:03:49
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/11/2014 5:49 PM, Marek wrote:

    > Ok, mogę spróbować przy następnym podobnym temacie.

    > Przypuszczam, że wszędzie można dostać NTG i niczego się nigdzie nie
    > dowiedzieć gdy trafisz na takich ludzi. Uważam, że nie można być
    > skrajnym purystą i sztywno trzymać się zasad - jak sam powiedziałeś -
    > zredagowanych w latach 90tych gdy smartfonów nie było.

    dokładnie dlatego właśnie ci odpowiedziałem ale tez podsunąłem pomysł,
    żebyś spytał gdzie indziej. tam byś uzyskał pewnie więcej informacji,
    ale że ten temat nie jest głęboki, to chyba został prawie wyczerpany już
    tutaj. nieporozumienie do tej rozmowy wprowadził tytuł jaki nadałeś
    wiadomości. on przecież nie ma nic wspólnego z tym o co pytasz, bo
    pytasz o rippanie CD i kompresje do mp3. twój post nie dotyczy androida.
    nie ma znaczenia w tej rozmowie jak i gdzie będziesz odsłuchiwał te pliki.

    > Więc właśnie... pomyślałem więc, że NTG dostanę z marszu.

    za dużo myślisz.

    > Dziwisz się? De facto audio, słuchanie muzyki kona.

    dla kogo kona, dla tego kona, ale mowa była o grupie o fotografii.

    > Jest zastępowane
    > brzęczydełkami, MP3 itp. Ci, którzy lubią posłuchać w dobrej jakości nie
    > mają łatwo, nie ma już skąd nawet brać muzyki bez loudness war czy w
    > niszowych formatach SACD lub DVDAudio.

    ale po co? sam wspominałeś coś o audiofilach.
    ja z jednej strony słucham rzeźni, której jakościowo nic nie zaszkodzi,
    a z drugiej strony muzyki klasycznej i jazzu, która jest wydawana przez
    małe niezależne studia i ich popowa nagonka na loudness nie dotyczy.

    > Na Allegro od lat te same kawałki
    > - nic nowego. Tak więc pozostaje wzajemna adoracja...

    ale po co wymieniać klocki jak dobrze grają. ludzie się napinają na bóg
    wie co, a i tak podłączają iphony do tego. z drugiej strony wąskim
    gardłem w słuchaniu muzyki ze smarfonów i tak są słuchawki i jeśli nie
    wydasz 200-300-400$ na przyzwoity sprzęt, to będzie to poniżej tego co
    oferują wzmacniacze w urządzeniu, ale i tak będą narzekać jak fatalnie
    gra ich telefon. ludzie są dziwni. nie warto się nawet zastanawiać co
    nimi kieruje, dopóki nie jestes marketingowcem. <rs>