    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Musze sie pochwalic...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 4 Jan 2017 20:18:51 +0100

    Wed, 4 Jan 2017 09:13:27 -0800 (PST), Marcin Kiciński

    > Nie uwierzysz, ale to jest minivan :) Porownywalny z B-Max, czy Meriva,
    > ale podobno jest od nich wiekszy (sam cyferek nie sprawdzalem).
    > W USA porownuja go do Mini Countryman'a :)

    Ale nadal jednak MINI. ;)

    > Takie okazje czasem sie trafiaja, ale trzeba miec troche szczescia i
    > juz zupelnie brac co jest bez ogladania sie na marke czy wyglad.

    To prawda, ale żonie ten z opisu się spodobał (mały, oszczędny, z klimą),
    to kupiła. Z salonu ja wyjeżdżałem, bo żonie się nie chciało jechać. Eh,
    śmieszne te kobiety. :D

    > U mnie Skody sa dozywotnio skreslone, po tym jak kiedys zostalem
    > bardzo nieladnie potraktowany w salonie ;P

    Mam podobne doświadczenia odnośnie salonów Skody i Toyoty -- tam się
    zwyczajnie nie chce wracać. Szczególnie do tych paździeżowatych samochodów
    Toyoty. Natomiast przez pryzmat palantów w salonach nie ma się co zrażać do
    samego auta, dlatego po tych doświadczeniach z salonami doszedłem do
    wniosku, że samochodów nie kupuje się w polskich salonach, tylko przez
    brookera z salonu niemieckiego. :P Tak kupowałem swój obecny samochód, i
    tak samo kupię następny. Szczególnie jak mi do Tesli braknie :P to zamówię
    Skodę Superb, choć ze względu na małe przeloty i Octavią bym ostatecznie
    nie pogardził. Niewykluczone że się w końcu złamię i kupię używane auto. :>

    --
    Pozdor
    Myjk