  • Data: 2017-01-05 11:16:20
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-04 o 19:22, z pisze:

    > Tak [OT]
    > Dużo ostatnio czytam przy różnych dyskusjach o tym że mąż ma swoje
    > pieniądze a żona swoje. :-)

    Kasa wspólna urzędowo (brak intercyzy), konta osobne. Haseł do jej konta
    nie znam, kiedyś się logowałem, nie zapamiętałem, niepotrzebne mi to.
    Żona robi głównie codzienne zakupy, idzie z jej konta.
    Odemnie idzie to, co nie jest codzień: mechaniki, ubrania, meble, AGD itp.

    Swoje samochody tankujemy za własną kasę.

    Reszta na konto oszczędnościowe, do niedawna w jej banku było
    korzystniej, to przelewałem do niej.
    Teraz u mnie jest o ułamek % lepiej, zbieram więc u siebie.

    > Długie macie staże małżeńskie w takich układach?

    Oficjalnie 3 lata, wcześniej bez papieru jeszcze 2, działało tak samo.

    > Zarabiacie poniżej czy powyżej średniej krajowe?

    Tu się nie wypowiem ;)

    --
    viktorius