eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-22 08:01:19
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-02-2022 o 17:20, J.F pisze:

    > W zasadzie masz racje ... ale czy przepis nie jest starszy?

    Nie jest.
    Walka z wiatrakami do autorski pomysł pis i jego przepisy.

    > Daniel od Tesli ma swoje PV?

    Nie mam pojęcia - jego akurat nie znam.

    > Zalezy. Ale jak chcesz wszystkich namówic

    Nie chcę.
    Wręcz przeciwnie.

    > Ty potrafisz tylk informacje bez uzasadnienia podac.

    Bzdura.
    Ty chcesz negować wszystko i zawsze - to sobie to rób, ale wkładając w
    to własną pracę.

    > Tak? A kto placil, za twoje "darmowe" ładowanie?

    Zazwyczaj ja sam, w zakupach.

    > trudno powiedziec.

    Nieprawda, bardzo łatwo.
    W każdych warunkach ice jest brudniejsze.

    > Czepiam sie pseudoekologii.

    j.w.

    > Natomiast dostrzegam, ze niezaleznie od ekologii paliwa kopalne sie
    > wkrotce skonczą.

    Ale nie chcesz przyznać i każdorazowo przemilczasz, że transport na nich
    oparty smrodzi bardziej.