eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 13 Feb 2022 15:51:27 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.0
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
    <su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    <62076433$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <su8r58$njv$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    In-Reply-To: <su8r58$njv$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <62091aef$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.66.127.177
    X-Trace: 1644763887 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 476 89.66.127.177:54239
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1723
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701463
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota-12-lutego-2022 o 18:35, Cavallino pisze:

    > Mylisz się, ten tryb ma sens.
    > Służy do tego, żeby naładować baterię ze spaliniaka PRZED wjazdem do
    > miasta, a w mieście już jechać na prądzie i nie smrodzić.

    A w czym jest lepszy/gorszy od Opla Ampera gdzie silnik spalinowy
    definitywnie TYLKO ładuje baterie (jest zoptymalizowany) i nie napędza
    bęzpośrednio kół?

    Dlaczego to rozwiązanie się nie upowszechniło? Chyba prostrze i tańsze i
    bardziej uniwersalne niż skomplikowane przekładnie toyoty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: