  • Data: 2009-07-03 09:27:11
    Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    falco napisał(a):
    > Motocykl też mi nie pasuje, ale nie chciałem być niegrzeczny ;)

    kurde, jednak masz mega dzwiny gust :)
    w oryginale gienki sa po prostu... paskudne :) w ogole ten motocykl
    wywoluje u mnie mdlosci, ale to przez to ze wcholere musialem sie tym
    sluzbowo najezdzic :)
    Ale trzeba przyznac, ze konstrukcja w normalnym uzytkowaniu nie do
    zajebania.

    > O! Popatrz, to dobre wieści, bo jak na razie słyszałem odwrotne opinie

    nooo a mi sie wydaje, ze jednak do GN400 jest tego jednak nie za duzo a
    jak juz to wychodzone niemilosiernie. Za to do 125/250 od cholery. Ale
    proooosze wez sobie upatrz co innego :)

    > Dokładnie tak. ;)

    A koniecznie w singlu?

    --