  • Data: 2009-07-03 09:46:16
    Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości
    news:h2kfb8$7q9$1@news.onet.pl...

    > Ale Ty masz rury 41 mm ? No to wystarczy ze kupisz sobie golenie od
    > GSXF/GSF i bedziesz mial mocowania na dwa zaciski. Nawet os powinna
    > pasowac oryginalna od VX. Zostana Ci tez oryginalne polki i cala
    > reszta.

    Tak jest, 41 mm.
    Myślałem też o takim myku z goleniami. Ale zakładając cały przód od
    bandita miałbym też odpowiednią pompę hamulcową np.
    W sumie to poluję na okazję po prostu, bo to, co Ty proponujesz, to
    oczywiście jest wariantem mojego pomysłu i mogło by być tańszym.
    I odpadł by mi problem, które z zacisków będą pasowały, albo
    dobierania zacisku z tego samego modelu. Chociaż, jak o tym
    pomyślałem, zapewne i to da się przełożyć pomiędzy wieloma modelami.

    > j.w.

    > Jakbym sie uparl to i springera bym Ci zamontowal ;)

    A ja bym się potem bardzo musiał upierać, żeby na to kasę znaleźć (:
    A serio - widziałem VXa z USD, sam bym tego nie wymyślił.
    Mój pomysł na poprawienie po fabryce jest taki, żeby się obyło bez
    metaloplastyki.
    Kiedyś przeczytałem na grupie, że VX to powstał z najgorszych części
    od innych motocykli, które zalegały Suzuki w magazynie. Ja chciałbym
    założyć takie trochę lepsze.

    --
    Jasio
    vx etz