  • Data: 2009-07-03 08:39:59
    Temat: Re: Motosieka k. Kutna - opinie...?
    Od: konradskce <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lip, 18:23, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Ok! Poszukam w sieci, zobaczę co mają.
    > --
    > Pozdr! falco
    >
    > Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    > Popiel 1200 '70 1.2 6V
    > SenNa... Jawa 356 '58 175

    Te dwa komisy mieszczą się blisko siebie w odległości ok. 5 km przy
    wjeździe do Kutna od strony Wawa, Łowicz.
    Zdecydowanie warto odwiedzić każdy z nich. Poza tym w Irek - Motocykle
    można zobaczyć kilka ciekawych motocykli zabytkowych (nie na sprzedaż)
    w tym Sokoła 1000 z koszem.

    Ps. Do Kutna mam 100 km, nie jestem powiązany z żadną w/w firmą.

    konradskce