  • 11. Data: 2010-03-24 10:17:53
    Temat: Re: Motorower dla zony :)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 11:14, zbigi pisze:

    > Proszzz...
    > Dowolny "klasyczny" motorower z silnikiem 4T.
    > Cieszem siem itede... ;)

    Niedawno sie przejechalem CBR125. Tym naprawde nie mozna sie zabic :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-03-24 10:18:48
    Od: Glub <g...@g...com>

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:
    > Czesc
    >
    > Watek o sposobach podnoszenia motocykla na centralke jest dosc ciekawy
    > ale ja ciagle nie wiem co wybrac dla Aski no... :)
    > Poradzcie cos :)

    Może coś w stylu hondy cub/ inova?

    Biegi ma jeśli o to chodzi ale tez ma przekrok

    Niestety nie chroni przed wiatrem/wodą jak obudowany skuter.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 13. Data: 2010-03-24 10:23:50
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-24 11:17, Kuczu pisze:

    > Niedawno sie przejechalem CBR125. Tym naprawde nie mozna sie zabic :)

    Moze i nie mozna ale to ciagle pojemnosc za duza jak na jazde bez prawa
    jazdy A ;P

    --
    jarek

  • 14. Data: 2010-03-24 10:36:24
    Od: n...@s...com

    On Wed, 24 Mar 2010 11:14:51 +0100, zbigi
    <z...@w...pl> wrote:

    >Dowolny "klasyczny" motorower z silnikiem 4T.

    cze mu 4t ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2010-03-25 00:17:17
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > cze mu 4t ?

    Bo tak!
    ;)
    A tak serio: powiedzmy, ze 4T ma bardziej liniowa charakterystyke i nie
    lapie drugiego oddechu po przekroczeniu 8 tysiecy obrotow.
    Ktore to zlapanie moze zaskoczyc szkolacego sie.

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 16. Data: 2010-03-25 07:06:11
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Mar 2010 01:17:17 +0100, zbigi
    <z...@w...pl> wrote:

    >Bo tak!

    muf mnie sfinstfa lafiryndo! ;)

    >A tak serio: powiedzmy, ze 4T ma bardziej liniowa charakterystyke i nie
    >lapie drugiego oddechu po przekroczeniu 8 tysiecy obrotow.
    >Ktore to zlapanie moze zaskoczyc szkolacego sie.

    Ej, ale to nie jest wsciekle 125 tylko mulowate 50 czy 125, jak w
    detku czy skucie :)
    Dmuchasz na zimnie perwersie.

    pozdr
    newrom

  • 17. Data: 2010-03-25 08:33:09
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

    Kontynuuje watek ale zaweze troche :)
    Nie mialem doswiadczenia z silnikami 4T o tak malych pojemnosciach jak
    50ccm.
    Czy w uzytkowaniu jest bardzo odczuwalna roznica miedzy 2T i 4T?
    Pierdziawka 50ccm 2T zrobilem z 5tys km wiec wiem jak sie zachowuje
    natomiast zastanawiam sie czy silnik 4T jest np. odczuwalnie slabszy?
    Zapewne nie wkreci sie go na takie obroty jak 2T, a w takich malych
    silnikach moc uzyskuje sie obrotami bo pojemnosci nie ma :), pewnie
    rusza sie z miejsca przy mniejszych obrotach niz 8krpm co wydaje sie byc
    "spokojniejszym" manewrem. Motorek 4T nie pierdzi i nie zniecheca
    uzytkownika do jazdy dalszej niz 10km :) ale czy tez zalety nie sa
    obarczone powiedzmy "mulowatoscia" pojazdu?
    50'tka 2T na prawde zbiera sie sprawnie na swiatlach czy przy
    wyprzedzaniu furmanki z sianem byleby zapewnic jej optymalne do takiego
    manewru obroty :)
    A 4T?

    --
    jarek

  • 18. Data: 2010-03-25 09:47:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarek Pudelko pisze:

    Na 1 sezon to kup 2T, rok sie przemeczy z tym odglosem.

    Sam widzisz ze duzi producenci nie robia 4T, a wynalazki se odpusc, bo
    bedziesz je sprzedawal za czapke sliwek.
    jesli 4T firmy kingkonghongkongcostam jest tansze od 50 2T uznanych
    marek, a jednoczesnie sam silnik drozszy w produkcji to sam odpowiedz
    sobie czemu.

    KJ

  • 19. Data: 2010-03-25 09:53:40
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-25 10:47, KJ Siła Słów pisze:
> [...]
    > jesli 4T firmy kingkonghongkongcostam jest tansze od 50 2T uznanych
    > marek, a jednoczesnie sam silnik drozszy w produkcji to sam odpowiedz

    Wlasnie czytam opinie nt. np. Rometa Zetka 50 :) - hehe wyglada jak
    cebula 500 :)
    Anyway, opinie rozne - jedni wieszaja psy, inni pisza, ze nie jest tak
    zle. Konstrukcja w sumie nowa wiec ciezko znalezc kogos kto przejechal
    kilkanascie tys. - inna sprawa, ze nawet w salonie nie mozna zalatwic
    jazdy probnej - moze sie boja, ze rozpadnie sie zaraz po opuszczeniu
    budynku :)
    I jeszcze jest Romecik CS50 w wersji 2T i 4T... :)

    --
    jarek

  • 20. Data: 2010-03-25 10:06:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-25, Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:

> [...]
    > budynku :)
    > I jeszcze jest Romecik CS50 w wersji 2T i 4T... :)

    Za chwile pojawi sie nieustajacy obronca chinszczyzny - Mustafa i powie Ci
    ze to super sprzety. Poczytaj sobie np. to:
    <http://william350.w.interia.pl/motocykl.html>

    No i zdecyduj czy nadal chcesz Rometa.

    --
    Artur