  • 21. Data: 2010-03-25 10:45:11
    Temat: Re: Motorower dla zony :)
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-25 11:06, AZ pisze:

    > Za chwile pojawi sie nieustajacy obronca chinszczyzny - Mustafa i powie Ci
    > ze to super sprzety. Poczytaj sobie np. to:
    > <http://william350.w.interia.pl/motocykl.html>
    >
    > No i zdecyduj czy nadal chcesz Rometa.

    Zakladajac, ze Aska przejezdzilaby na tym jakies hmmm 2-3tys km to
    niewiele zdazyloby sie rozsypac :)
    A potem, jak juz zrobi prawko to wsadze ja na jakas cebule 250, er5 czy
    cos w tym stylu.
    Czyli nie ma co bazowac na Rometach tylko trzeba kupic cos starego 2T -
    skonczy sie pewnie na supermoto jakims bo scigacz z pierdzacym silnikiem
    2T to troche zenada dla dojrzalej przeciez kobiety :)

    --
    jarek

  • 22. Data: 2010-03-25 12:25:18
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-25 11:45, Jarek Pudelko pisze:
> [...]
    > skonczy sie pewnie na supermoto jakims bo scigacz z pierdzacym silnikiem
    > 2T to troche zenada dla dojrzalej przeciez kobiety :)

    A może coś z tego http://www.zipp.pl/produkty.php?pierwszy=1 ?
    Na ostatniej wystawie motocykli i skuterów w Warszawie ZIPP zrobił na
    mnie dość dobre wrażenie, oczywiście wiadomo jaka to kategoria, ale
    widać że chłopaki starają się zaistnieć na rynku, co może dawać
    nadzieję, że jakość stoi nieco wyżej niż tzw. chiński standard.
    Do Twoich celów powinien taki skuterek z powodzeniem wystarczyć.

    --
    duddits

  • 23. Data: 2010-03-25 12:36:15
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-03-25 13:25, duddits pisze:

    > A może coś z tego http://www.zipp.pl/produkty.php?pierwszy=1 ?

    W ogole o nich nie myslalem... Ech, model Motorower/Manic 50 wydaje sie
    byc nieczego sobie. Podobnie Motorower/Shock dosc drapieznie wyglada :)
    Co myslicie o produktach Zipp?

    --
    jarek

  • 24. Data: 2010-03-25 13:09:25
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

> [...]
    >>
    > Za chwile pojawi sie nieustajacy obronca chinszczyzny - Mustafa i powie Ci
    > ze to super sprzety. Poczytaj sobie np. to:

    Witam,
    nie to żebym bronił chińszczyzny ale tak jak ten mały motocykl dostał w
    dupę to mało który dostaje np: jazda z ciężarami w zimie w śniegu. Jak
    widać gość się nie zniechęcił bo kupił następnego :). Wszystkie wymiany
    kosztowały go pewnie tyle co parę pierdołek do japsa
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 25. Data: 2010-03-25 13:28:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-25, mmaurycy <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > widać gość się nie zniechęcił bo kupił następnego :). Wszystkie wymiany
    > kosztowały go pewnie tyle co parę pierdołek do japsa
    Wiesz nie chcialoby mi sie co 1-1,5kkm naciagac lancucha. No i nie chcialbym
    zeby np. 300 km od domu spalila mi sie instalacja elektryczna ze stacyjka
    albo pekl bagaznik.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-03-25 15:52:23
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 25 Mar 2010 14:09:25 +0100, mmaurycy <m...@v...pl>
    wrote:

    > Jak
    > widać gość się nie zniechęcił bo kupił następnego :).

    Dostał od Rometa w podzięce za reklamę, jaką zrobił tej 125-ce.

    > Wszystkie wymiany
    > kosztowały go pewnie tyle co parę pierdołek do japsa

    Wszystko fajnie do momentu, jak mu się spaliła cała instalacja.

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-03-25 15:58:06
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 25.03.2010 13:36, Jarek Pudelko pisze:
    > W ogole o nich nie myslalem... Ech, model Motorower/Manic 50 wydaje sie
    > byc nieczego sobie. Podobnie Motorower/Shock dosc drapieznie wyglada :)
    > Co myslicie o produktach Zipp?

    Na ścigaczu.pl znajdziesz trochę testów zippa. Ostatnio przetestowali
    jakieś ęduro i miejską 250-kę.

    --
    duddits

  • 28. Data: 2010-03-25 15:58:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]

    > nadzieję, że jakość stoi nieco wyżej niż tzw. chiński standard.
    > Do Twoich celów powinien taki skuterek z powodzeniem wystarczyć.

    Też tak kiedyś myślałem,dopóki nie trafiła się ładna" szt z przebiegiem
    3600km,szwagier nim jezdzi,sorry niejedzi zazwyczaj,non stop coś się
    pierdzieli,najczęściej leci napęd:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 29. Data: 2010-03-25 21:01:30
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Za chwile pojawi sie nieustajacy obronca chinszczyzny - Mustafa i powie Ci
    > ze to super sprzety.

    Mylisz się :)
    Nie jestem obrońcą chińszczyzny, tylko tępicielem idiotów co nie widzieli
    czegoś nawet na oczy ale wiedzą wszystko lepiej od tych co używają na
    codzień.
    Co nie zmienia faktu, że moja chińszczyzna wbrew zapowiedziom owych idiotów,
    ma się całkiem dobrze trzeci (ledwie zaczęty) sezon a spalanie 2,5l/100km po
    mieście skutecznie zniechęca mnie do charlejóf.
    No i odpadają problemy typu "moja nowiutka 10 letnia japonia nie chce
    odpalić po zimie" :D

  • 30. Data: 2010-03-25 22:26:42
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > muf mnie sfinstfa lafiryndo! ;)

    Terror, horror, marmolada! ;)

    > Ej, ale to nie jest wsciekle 125 tylko mulowate 50 czy 125, jak w
    > detku czy skucie :)
    > Dmuchasz na zimnie perwersie.

    Moze i dmucham ale w zeszlym sezonie mialem okazje przejechac sie
    Rometem Ogarem z silnikiem 4T (o, takim:
    http://www.allegro.pl/item957135908_wyprzedaz_romet_
    ogar_900_motorower_czestochowa.html)
    A pozniej mialem okazje przeleciec sie Yamahahaha XT50 z silnikiem 2T.
    No i dla kobitki, celem nienerwowego nauczenia sie, to wybralbym jednak
    tego Rometa. Wlasnie ze wzgledu na przewidywalnosc.
    Albo raczej - wybralbym cos z silnikiem 4T zamiast 2T.
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)