  • 1. Data: 2010-03-22 18:14:40
    Temat: Gdzie we Wrocławiu można naprawić odzież motocyklową?
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    Ponoć przypalić od czasu do czasu coś trzeba ;-) Jako, że gumy palić nie
    lubię, to przypaliłem ostatnio spodnie o rurę wydechową. Też nieźle
    śmierdziało :-)

    Ponieważ spodnie są jeszcze całkiem nowe (tekstylne roleffy) a dziura dość
    spora, postanowiłem poszukać kogoś, kto naszyje mi solidne skórzane łaty.
    Rzecz wydawała mi się banalna, tym niemniej ani krawcowa ani szewc, których
    dziś odwiedziłem nie podjęli się tej naprawy. Jutro będę szukał dalej, ale
    póki co postanowiłem zapytać tutaj, może ktoś zna jakiś zakład we
    Wrocławiu, który wykonuje tego typu naprawy?

    Dzięki za wszelkie (pomocne) rady.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 2. Data: 2010-03-22 19:33:49
    Od: Grzegorz <g...@w...pl>

    hej

    Modeka na Gajowickiej korzysta z usług jakiegoś krawca - ale nie wiem
    czy naprawią również odzież nie firmowaną ich logiem. Zapytać nie
    zaszkodzi - na necie znajdziesz ich nr tel. zadzwoń i zapytaj.

    pozdrawiam
    grzegorz

  • 3. Data: 2010-03-22 20:25:35
    Od: "Pitmotor" <....@y...com>

> [...]
    > póki co postanowiłem zapytać tutaj, może ktoś zna jakiś zakład we
    > Wrocławiu, który wykonuje tego typu naprawy?

    na ulicy Pobożnego jest zakład rymarski (po prawej stronie jadąc od Jedność
    Narodowej), może oni pomogą. Do nich wożę siedzenia motocyklowe do obicia i
    robią to całkiem porządnie.

    --
    pozdr.
    Piotr S.

  • 4. Data: 2010-03-23 06:52:53
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Ja swoje przepalone spodenki naprawiałem w punkcie kaletniczym z Hali
    Targowej. Dobrali kawałek skóry na łatkę i przekazali dalej swojej
    krawcowej. Ładnie i nie drogo zrobione :D.

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

  • 5. Data: 2010-03-23 18:44:37
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dzięki wszystkim za rady i sugestie, mam przynajmniej jakiś punkt
    zaczepienia gdzie szukać.

    --
    Yorick
    LS 650