  • Data: 2011-05-30 14:25:41
    Temat: Re: Motocykli?ci
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-30, Shadowchaser <s...@o...pl> wrote:

    > W mojej rodzinie samochody to robury, zaden nigdy nie stal dluzej niz
    > dobe. I czesto jezdzimy z pelnym skladem, nie mowiac o przewozie jakichs
    > pierdol.

    No popatrz, to zupelnie jak moj motocykl. No dobra, stal dluzej jak
    snieg i lod lezal na drodze. A jezdze nim codziennie do pracy, na
    zakupy, na wakacje - bo jest szybciej i wygodniej, no minus taki ze
    mniejszy komfort w deszczu ale zaoszczedzony czas i pieniadze, nie
    mowiac o funie w zupelnosci mi to wynagradzaja. Coz... zabawka :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200