  • Data: 2011-05-30 14:59:36
    Temat: Re: Motocykliści
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2011 23:14, maciek pisze:
    > (...) Motocykliści to przeważnie ludzie, którzy zaczęli od rowerów; a
    > gdy już mają motocykl, będą dążyć do posiadania samochodu, najpierw
    > małego, potem coraz większego.
    [ciach]

    > ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza Powszechna, Warszawa 1968.
    >
    > Tyle lat, i ciągle aktualne...

    Może aktualne to było w zamierzchłych, pradawnych czasach młodości tej
    pani - w czasach, kiedy samochody posiadał mało kto poza krzewicielami
    władzy ludowej... Swoją szosą pamięci tej pani to ja bym nie dowierzał -
    swego czasu zrobiłem lody wg. przepisu tej pani... Sklerotyczka
    zapomniała dopisać do składu mleka. Wyszedł mi tak paskudny, twardy,
    przesłodki kamień...