  • Data: 2011-05-30 12:46:29
    Temat: Re: Motocykli?ci
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/30/2011 12:24 PM, AZ wrote:
    > Jakos z poceniem sie nie mialem nigdy problemow, widocznie Twoj kolega
    > mial nieodpowiednie ciuchy. Ja za to nie moge zrozumiec tych wszystkich
    > stojacych w kilometrowych korkach, siedza sami w samochodzie, prawie w
    > ogole sie nie poruszajac, palac przy tym tony paliwa. Od zawsze
    > wiedzialem, ze maja oni swoj swiat, bo mnie by po prostu chuj strzelil
    > jakbym na codzien mial marnowac 3-4 godziny na dojazd, placac jeszcze za
    > to kupe kasy.

    Tez nie rozumiem, dlatego wyprowadzilem sie z Wawy:) Teraz do pracy jade
    ponizej 10 minut:)

    Ale wracajac do tematu, to motocykl jednak jest zabawka dla ubogich.
    Samochod z takimi osiagami kosztuje duzo pieniedzy, a tak mozna sie
    pobawic za wzglednie male pieniadze. Ja jednak poczekam az bedzie mnie
    stac na Porsche:)