  • Data: 2011-05-30 14:03:25
    Temat: Re: Motocykli?ci
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.05.2011 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > Koszt 1 km w sportowym motocyklu jest mysle ze wyzszy niz mocnych aut

    > Samochod o akceptowalnym "fun factor" nie az tak duzo wiecej.

    Jak dla mnie to zupełnie co innego. Po prostu żadne auto nie zapewnia
    mi zbliżonej do motocykla frajdy z jazdy. I nie chodzi o rozpędzanie
    się, prędkości, czy papierowe dane. Na motocyklu jadę, autem się
    przemieszczam. Szybsza jazda autem, w poszukiwaniu wrażeń? Eee dziękuję,
    to męczące jest.
    Chodzi o to jak danym pojazdem się steruje i jakich bodźców dostarcza.
    Oczywiście każdy ma inaczej i równie dobrze moc wrażeń może zapewnić
    model R/C, konsola, czy zabawy z półprofesjonalną lustrzanką.
    A że do większości zastosowań, dla motocykla można znaleźć rozsądniejszą
    alternatywę (skuter, auto), to nic nie znaczy, jeśli chce się mieć
    frajdę nawet z dojazdu do roboty.

    Niestety papierowe dane oddziałują i wielu myśli że zamiast porshe,
    sprawią sobie taniej zabawkę. Wielu się bardzo zawodzi, tak czy inaczej.
    Bo motocykl trzeba polubić i nauczyć się jeździć, żeby mieć tę frajdę.

    --
    kakmaratgmaildotcom